10.1.15

Ο ΜΙΤΣΕΛ ΔΙΚΟΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ


Αναλυτικά όσα δήλωσε ο Ισπανός τεχνικός στην εκπομπή "Ώρα των Πρωταθλητών" της NOVA για την θητεία του στον Ολυμπιακό και το γεγονός πως αποτελεί παρελθόν από την τεχνική ηγεσία του πειραϊκού συλλόγου:

Για το "διαζύγιο":
"Το υποπτευόμουν, είχα μιλήσει το πρωί με τους ποδοσφαιριστές μου. Είχα κάτι σαν προαίσθημα, αλλά δεν το περίμενα ακριβώς. Ευχαριστώ τον Ολυμπιακό που μου έδωσε την ευκαιρία να είμαι προπονητής. Πέρασα καταπληκτικά στην Αθήνα και είμαι περήφανος που ήμουν προπονητής του Ολυμπιακού. Οι σχέσεις μου με τον Πρόεδρο και όλο το τεχνικό επιτελείο ήταν πολύ καλές. Την προηγούμενη Παρασκευή είχαμε συνάντηση με τον Πρόεδρο, μιλήσαμε για τον Ολυμπιακό και για μεταγραφές.
Έτσι είναι το ποδόσφαιρο, όπως είχα έρθει υπό περίεργες συνθήκες φεύγω και υπό περίεργες συνθήκες. Έτσι είναι η ζωή του προπονητή και πρέπει να το αποδεχθώ".

Για το τι θα άλλαζε αν γυρνούσε τον χρόνο πίσω:
"Δεν θα άλλαζα κάτι, είμαι οργανωτικός σαν άνθρωπος, έχω κάνει τον προγραμματισμό μου το καλοκαίρι, ζητάω παίκτες και άλλος ελέγχει τα οικονομικά δεδομένα".

Για το αν υπάρχει πικρία για παίκτες:
"Πάντα λέω πως ο πιο σημαντικός είναι ο ποδοσφαιριστής και όχι ο προπονητής σε μια ομάδα. Ποτέ δεν έχω μιλήσει άσχημα για τους παίκτες, αυτοί είναι οι πιο σημαντικοί. Δέχθηκα να έρθουν ο Αφελάι και ο Κασάμι, δεν τους έφερα εγώ. Μου είπε κάποιος από το σύλλογο ότι έχουμε την πιθανότητα να πάρουμε τον Αφελάι, δεν είναι το ίδιο με αυτό που λέω π.χ. «φέρτε μου τον Ρομπέρτο». Ισχύει το ίδιο και για τον Κασάμι. Για το αν έπαιζαν ή όχι, είναι επιλογές δικές μου.
Όταν είσαι παίκτης του Ολυμπιακού είσαι υποχρεωμένος να νικάς σε όλα τα ματς. Αφού μπορούμε να παίξουμε στο Champions League γιατί όχι και στο πρωτάθλημα; Την 11άδα τη φτιάχνει ο παίκτης με την παρουσία του. Η περίπτωση του Αφελάι έχει να κάνει και με πειθαρχικό ζήτημα και δεν ήταν μόνο δική μου απόφαση. Την πήρε όλος ο σύλλογος".

Γιατί υπήρχε διαφορά απόδοσής σε Ευρώπη και Ελλάδα:
"Υπάρχει διαφορά νοοτροπίας, άλλο να παίζεις αυτά τα μεγάλα ματς και άλλο στο ελληνικό πρωτάθλημα. Σίγουρα πήραμε μεγάλα παιχνίδια αλλά δεν πρέπει να ασχολείσαι μόνο με αυτά, πρέπει να νικάς πάντα".

Τι σημαίνουν για τον ίδιο οι επιτυχίες στην Ευρώπη:
"Για αυτό είπα πως θέλω να ευχαριστήσω τον Ολυμπιακό, ήταν μεγάλο στοίχημα και για μένα. Όταν είχα παρουσιαστεί, είχα πει πως θέλω να φέρω λίγο πιο ψηλά τον Ολυμπιακό και μαζί του να ανέβω και εγώ. Είναι σημαντικές αυτές οι νίκες και πάντα ωραίο να παίζεις αυτά τα μεγάλα ματς. Από τη στιγμή που ήρθα μέχρι και που έφυγα, ο Ολυμπιακός προόδευσε στην Ευρώπη. Είμαι υπεύθυνος για το «κακό» αλλά και για το καλό (γέλια)! Φεύγω γεμάτος και κερδισμένος. Συναντώ ανθρώπους και από άλλες ομάδες που μιλούν συνολικά για την παρουσία μου και για τα καλά λόγια που έχω πει για το ελληνικό πρωτάθλημα".

Τι σκεφτόταν όταν ήρθε στην Ελλάδα και στον Ολυμπιακό:
"Με τον κ. Μαρινάκη μιλούσαμε με μεγάλη οικειότητα και συχνότητα. Αισθάνομαι τυχερός για τις συναντήσεις με τον Πρόεδρο, γιατί πρέπει να μάθεις τη νοοτροπία του λαού και γενικότερα την κουλτούρα. Οι σχέσεις μου είναι εξαιρετικές με τον κ. Μαρινάκη και όταν πήρε την απόφαση για το δικό μου μέλλον, είμαι σίγουρος πως την πήρε για το καλό του Ολυμπιακού. Ήταν η πρώτη φορά που η απόφαση που πήρε δεν ήταν υπέρ μου αλλά ήταν για το καλό της ομάδας. Σχεδόν πάντα είχαμε την ίδια άποψη. Είναι ψέμα η αναφορά των ισπανικών μέσων πως υπήρχε κακή σχέση με τον Καρεμπέ. Με ενόχλησε αυτό διότι δεν θα μπορούσα επουδενί να είχα κακές σχέσεις με έναν άνθρωπο με κουλτούρα. Πολύ καλές σχέσεις είχα και με τον γενικό διευθυντή αλλά και τον Πρόεδρο. Δεν υπάρχει θέμα με τον Κασάμι. Δεν πήρα μόνος την απόφαση στην περίπτωση Αφελάι. Καλό παιδί ο Κασάμι, δουλευταράς, ο Αφελάι πιστεύει πως τα ξέρει όλα. Με τον Χολέμπας δούλευα πολύ καλά, δεν είχα κανένα πρόβλημα. Ο Αβραάμ αποφάσισε μόνος του να φύγει, δεν είχα πρόβλημα με κανέναν, ούτε με τον Τζιμπούρ. Οι αποφάσεις αυτές ήταν συνολικές. Λέω την άποψή μου αλλά δεν παίρνω μόνος μου την απόφαση".

Για το τι είπε με τον Βίτορ Περέιρα:
"Του ευχήθηκα καλή τύχη γιατί πλέον είναι προπονητής της ομάδας μου και θα του ασκήσω κριτική (γέλια)! Έχει την απόλυτη στήριξή μου. Υπάρχουν διαφορές στη φιλοσοφία μας και με τον Περέιρα και με παλιότερους Λατίνους προπονητές του Ολυμπιακού. Το κοινό στο Καραϊσκάκη θέλει πάντα επίθεση. Δεν υπάρχει άλλος τρόπος για τον Ολυμπιακό. Έτσι θα παίξει και με τον Περέιρα".

Για το αν θα πάρει το πρωτάθλημα ο Ολυμπιακός:
"Σίγουρα. Δεν απαντώ αν με ανησυχεί ο ΠΑΟΚ αλλά ότι ο Ολυμπιακός θα πάρει το πρωτάθλημα!"

Για την Ευρώπη:
"Πιστεύω πως μπορεί να πάει καλά στο Γιουρόπα Λιγκ. Η Ντνιέπρ θα έχει χάσει και μερικούς παίκτες, νομίζω πως είναι καλή ευκαιρία για να πάει μπροστά στη διοργάνωση".

Για τη σχέση του με τον Ρομπέρτο:
"Ήθελα να του απονείμω τα εύσημα μετά το ματς με τη Μπενφίκα, γιατί ήξερα πόσο σκληρή δουλειά είχε κάνει. Συνήθως δίνουμε συγχαρητήρια στους επιθετικούς αλλά... Έδωσα συγχαρητήρια και στον Μανωλά βέβαια εκείνη τη μέρα που ήταν ο σκόρερ! Πιστεύω στους Έλληνες ποδοσφαιριστές. Είναι μαχητές όπως είδαμε και στο Μουντιάλ. Το πρόβλημα είναι πάντα πως το κοινό ζητά ξένους παίκτες αλλά πρέπει να στηρίζεις και τα δικά σου παιδιά. Η πρόσληψη του Γεωργάτου στις Ακαδημίες έχει βοηθήσει πολύ, λειτουργεί πολύ καλά το σύστημα".

Για το αν θα δούλευε ξανά στην Ελλάδα από κάποιο άλλο πόστο:
"Δεν θέλω να δίνω τροφή για φήμες. Δεν υπάρχει κανένα επίσημο ενδιαφέρον και δεν νομίζω να γίνει κάτι τέτοιο (σ.σ. απάντηση για Εθνική). Δεν θα γύριζα για άλλη ομάδα θα ήταν έλλειψη σεβασμού. Θα ήταν σαν να με καλούσαν να πάω στη Μπαρτσελόνα αυτό δεν πρόκειται να συμβεί. Σέβομαι τις μεγάλες ελληνικές ομάδες αλλά θα ήταν έλλειψη σεβασμού. Πρέπει να είμαι ειλικρινής. Με βοήθησε πολύ ο Πειραιάς, νιώθω Ολυμπιακός και αυτό δεν θα αλλάξει. Ο Μανιάτης είναι αρχηγός (leader), είχα σχέση πατέρα και γιου. Ο Μανιάτης είναι ο τυπικός Έλληνας ποδοσφαιριστής που μάχεται. Είναι τύχη για τον Ολυμπιακό που τον έχει. Πρέπει να το πιστέψουν οι Έλληνες ποδοσφαιριστές, γιατί πολλές φορές ακόμα και ο Ολυμπιακός δίνει τον τίτλο του ηγέτη σε ξένους παίκτες. Οι ξένοι θα φύγουν, οι Έλληνες θα μείνουν".

Για το μεγαλύτερο ταλέντο που έχει δει (Έλληνα):
"Ο Καραμάνος".

Για τον Μπεργκ:
"Ο Παναθηναϊκός είναι άλλη ομάδα με και χωρίς αυτόν. Πολύ καλός παίκτης, φαίνεται και από την πορεία του ΠΑΟ, όταν λείπει αυτός δεν φτάνει εύκολα στο γκολ".

Για τον Αναστασίου και το μήνυμα που του έστειλε:
"Τον ευχαριστώ πολύ, είναι ο προπονητής που έχει ανεβάσει τον Παναθηναϊκό. Είναι ένα δείγμα πως οι ελληνικές ομάδες πρέπει να δίνουν ψήφο εμπιστοσύνης στους Έλληνες προπονητές. Βλέπω τον αντίπαλο σαν τέτοιον, όχι σαν εχθρό. Ο Νικοπολίδης μπορεί να γίνει καταπληκτικός προπονητής όχι στο μέλλον αλλά ακόμα και τώρα".

Η χειρότερη στιγμή:
"Ο τραυματισμός του Ολαϊτάν".

Η κορυφαία του βραδιά:
"Το Καραϊσκάκη είναι τρομερό. Έχω παίξει στο γεμάτο "Μπερναμπέου" αλλά το Καραϊσκάκης είναι το κάτι άλλο. Ιδιαίτερη στιγμή στον γύρο του θριάμβου στο πρωτάθλημα του 2014 και ο Ρομπέρτο μου είπε πως ο κόσμος τραγουδά για εμένα... Ο κόσμος του Ολυμπιακού είναι σαν οικογένεια για εμένα, γιατί μου έλειπε η οικογένειά μου, ήμουν μακριά από το σπίτι μου".

Κλείνοντας, ανέφερε:
"Έχω κλάψει πολύ τις τελευταίες μέρες και την επαφή με τον κόσμο. Θα ήθελα πολύ να έρθω όταν πάρουμε το πρωτάθλημα για να πανηγυρίσω. Φυσικά και θα έρθω γιατί έχω μερίδιο! Ευχαριστώ τους πάντες στο Ρέντη, τους πάντες. Όλοι μου φέρθηκαν εξαιρετικά, μπορεί να φεύγω αλλά ένα κομμάτι μου μένει εδώ... δεν μπορώ να ξεχάσω τον Ολυμπιακό. Η σύζυγός μου ήταν πολύ ευχαριστημένη από τη ζωή στην Ελλάδα. Το πιο συγκινητικό μήνυμα ήταν από έναν ποδοσφαιριστή που αγωνίζεται στην Ελλάδα αλλά δεν θα ήθελα να αποκαλύψω το όνομά του. Σε κάθε ταξίδι έρχονταν φίλαθλοι με λουλούδια και μόλις τα έβλεπε η γυναίκα μου μου έλεγε «πως τα κουβαλάς όλα αυτά;». Της απαντούσα πως είναι υποχρέωσή μου. Πρέπει να είναι όλη τη μέρα στο δρόμο, στην επαφή, είναι πολύ σημαντικό να είσαι προπονητής του Ολυμπιακού. Παρά το ότι μου αρέσει το λευκό της Ρεάλ, με ανάγκασε ο Ολυμπιακός να φορέσω και να αγαπήσω τα ερυθρόλευκα της Ατλέτικο! Το μοναδικό «κακό» ήταν πως αναγκάστηκα να πανηγυρίσω με τους "ροχιμπλάνκος" (ερυθρόλευκους)! Το σήμα της Ρεάλ είναι στην καρδιά μου αλλά πλέον έχω και του Ολυμπιακού. Πονάω πολύ που πρέπει να φύγω γιατί με αγάπησαν όλοι και τους αγαπώ. Νομίζω πως άξιζα να ολοκληρώσω το έργο μου".

3 σχόλια:

Hades είπε...

Σίγουρα είναι βαρύ να φεύγει μια τέτοια προσωπικότητα και να ξέρεις ότι την ίδιαν στιγμή σου μένουν ο κυρ Σάββας και ο Καραπαππάς (που μάλλον είναι αυτός που διοικεί και την ΠΑΕ αν έχω αντιληφθεί σωστά).
Όμως όσο κι αν σέβομαι απεριόριστα τον Μίτσελ, νομίζω ότι προς τα εκεί πήγαινε το πράγμα ούτως ή άλλως. Φέτος το είχε χάσει εντελώς το παιχνίδι ήδη από την αρχή της σαιζόν οπότε και αποδέχθηκε όλες τις τεράστιες αλλαγές στο ρόστερ. Όταν θες να είσαι σοβαρός προπονητής λες και κανά όχι.

Βέβαια αυτό δεν αναιρεί την διαχρονική μας γελοιότητα. Μια τέτοια προσωπικότητα που αν μη τι άλλο αποδεδειγμένα σου έχει προσφέρει κάποια σοβαρά πράγματα (όπως κάποιες νίκες τεραστίου πρεστίζ, κι ας ήρθαν προβληματικά) δεν τον καθαρίζεις έτσι. Το κάνεις το καλοκαίρι. Προ διμήνου υποτίθεται ότι ο ενθουσιασμένος Μαρινάκης σκεφτόταν να του προτείνει επέκταση συμβολαίου. Κι από τα προ διμήνου, στα πρόσφατα. Δεν διορθώνεται αυτή η ομάδα τελικά.

Ήδη η τεράστια προσωπικότητά του Μίτσελ λείπει από την ομάδα. Δεν υπάρχει αμφιβολία. Κατά την άποψή μου, ο Ολυμπιακός έπρεπε να του προτείνει κάποιο άλλο πόστο. Τέτοιους ανθρώπους δεν τους χάνεις έτσι εύκολα.

Πάντως ακόμη και για όσους είχαν αμφιβολίες, οι δύο τελευταίες του παρουσίες (η ανακοίνωση και η συνέντευξη) λογικά πρέπει να έπεισαν και τους όποιους εχθρούς του για το απαράμιλλο ήθος του.

Γιωργος Κεντρωτης είπε...

@ Hades: Θα γίνουμε (αν δεν είμαστε ήδη) Πόρτο ή / και Λυών... Χαίρε, σύγγαυρε!

ΘΡΥΛΟΠΙΣΤΟΣ είπε...

ΚΥΡΙΟΣ ΗΛΘΕ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΣ ΦΕΥΓΕΙ!