29.7.13

ΓΕΙΑ ΣΟΥ, ΓΙΓΑΝΤΑ ΜΑΡΚΟ!




Αξιότιμη «ερυθρόλευκη» οικογένεια,

Περάσαμε μαζί τρία αξέχαστα χρόνια κατά τα οποία κατακτήσαμε πέντε τρόπαια και για το λόγο αυτό θέλω να σας ευχαριστήσω για όλες τις υπέροχες στιγμές που έζησα παίζοντας για τον Ολυμπιακό μας.
Αν και κατά τη διάρκεια της καριέρας μου έπαιξα σε πολλές μεγάλες ομάδες, με τον ερχομό μου στον Ολυμπιακό εκπληρώθηκε το όνειρο μου να παίξω για τον «αδελφικό, Ερυθρό Αστέρα του Πειραιά», που έγινε η δεύτερή μου οικογένεια.
Τώρα χωρίζουμε, αλλά η ζωή είναι μεγάλη και πιστεύω ότι θα χαρούμε ξανά μαζί νέες επιτυχίες. Αν και δεν θα είμαι μαζί σας, θα παρακολουθώ όλους τους αγώνες μας και με όλη μου την καρδιά θα υποστηρίζω τον Ολυμπιακό.
Αναμένω ότι «το διπλό στέμμα» θα παραμείνει στην κατοχή της ομάδας και ότι την προσεχή αγωνιστική περίοδο θα πάμε μακριά στην Ευρώπη!
Ζήσαμε πολλές όμορφες στιγμές, συνεχίσαμε την κυριαρχία του Θρύλου στο ελληνικό ποδόσφαιρο, σας κάναμε χαρούμενους με τις νίκες μας και σε ευρωπαικό επίπεδο. Και για το λόγο αυτό φεύγω από τον Πειραιά ευτυχισμένος, γεμάτος και υπερήφανος.
Ευχαριστώ πολύ όλους τους εργαζόμενους στην ομάδα, τους ποδοσφαιριστές και όλους όσοι στην καρδιά τους έχουν το ερυθρόλευκο χρώμα. Ιδιαίτερα θέλω να ευχαριστήσω τον Πρόεδρο Βαγγέλη Μαρινάκη αλλά και το μαχητικό κομμάτι της εξέδρας μας, τη «Θύρα 7», που από την πρώτη στιγμή ένοιωσα και ήμουν μέλος της και η υποστήριξη από την «Θύρα 7» ήταν για μένα κάτι μοναδικό!
Σας ευχαριστώ για όλα,

Ο δικός σας Μάρκο Πάντελιτς

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Ορισμενοι ειναι "γεννημενοι" γαυροι,ας μην ειναι Ελληνες(αν και ο Μαρκο μεγαλωσε και στην Ελλαδα) ,και αλλοι περαστικοι και πολλες φορες αγνωμονες και προκλητικοι. Τα παραδειγματα πολλα. Εμεις θυμομαστε και τιμουμε τους πρωτους, τους αλλους...
ΤΚ