15.6.13

ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΓΙΓΑΝΤΑ ΜΟΝΤΕΣΤΟ! ΕΙΣΑΙ ΑΞΙΟΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΓΕΣΑΙ ΓΑΥΡΟΣ


Ο Φρανσουά Μοντεστό μεταγράφηκε στη Μπαστιά, όπου και θα κλείσει την καρριέρα του. Τον αποχαιρετούμε με μεγάλη συγκίνηση και του λέμε ότι δεν θα τον ξεχάσουμε ποτέ. Τίμησε τα ερυθρόλευκα χρώματα όσο λίγοι. Φεύγοντας έστειλε μιαν απιστολή προς όλους μας - ένα υπέροχο κείμενο ολυμπιακής αφοσίωσης. Τον ευχαριστούμε ΚΑΙ γι' αυτή του την συμβολικώς πολυσήμαντη πράξη.

Ιδού η επιστολή, με την οποία αποχαιρέτησε ο Φρανσουά Μοντεστό τον Θρύλο:


Είμαι ευγνώμων προς τον Ολυμπιακό, ο οποίος μου έδωσε τη δυνατότητα να γίνω μέλος της οικογένειάς του και να γνωρίσω αυτή την υπέροχη χώρα.
Θυμάμαι, την πρώτη φορά που έφτασα στην Αθήνα για να επισκεφτώ το κλαμπ και λίγες ώρες μετά, όταν υπέγραφα το συμβόλαιό μου, είχα τη βεβαιότητα ότι έχω κάνει την καλύτερη επιλογή.
Δεν έκανα λάθος…
Ένιωσα αμέσως σαν στο σπίτι μου και η οικογένειά μου ήταν ευτυχής με αυτή μου την επιλογή. Οι καλές στιγμές ήταν πραγματικά πολλές και κάποιες από αυτές ήταν ακόμα πιο ιδιαίτερες.
Αρχίζοντας από την πρώτη χρονιά, θυμάμαι το συναίσθημα του να παίζω σε ένα γήπεδο με τον δωδέκατο παίκτη μας πάντα μαζί, ο οποίος δεν ήταν άλλος από τους φιλάθλους μας. Ακολουθούσαν πάντοτε την ομάδα, σε κάθε ματς, με μεγάλο ενθουσιασμό και δύναμη!
Θυμάμαι τα ντέρμπι απέναντι στον Παναθηναϊκό, που πάντα τα ζούσα έντονα, με τον τρόπο που σου επιβάλλει και το συναίσθημα σε τέτοια ματς. Θυμάμαι το θρίαμβο στην έδρα μας επί της ΑΕΚ, με 6-0, όπως επίσης και την επιστροφή μας στο Ρέντη, μετά την περσινή μας νίκη επί του Παναθηναϊκού, όπου συναντήσαμε χιλιάδες φιλάθλους μας. Τα μαγικά βράδια του Champions League, την κατάκτηση των Κυπέλλων και φυσικά, πάνω από όλα, τη φετινή κατάκτηση του Πρωταθλήματος, του 40ού και φυσικά το γεγονός ότι γίναμε κομμάτι της ιστορίας αυτού του φανταστικού κλαμπ!
Για αυτό, νιώθω την ανάγκη να ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου, όλους τους ποδοσφαιριστές, οι οποίοι πριν από εμάς κέρδισαν τίτλους, ώστε να μπορούμε εμείς να φτάσουμε στην κατάκτηση του 40ού Πρωταθλήματος!
Επιπροσθέτως, αυτή μου η εμπειρία με έχει γεμίσει περισσότερο και από την ανθρώπινη πλευρά, αφού είχα τη δυνατότητα να ζήσω τις ελληνικές παραδόσεις, τους Έλληνες στην καθημερινότητά τους και τώρα πια έχω τη δυνατότητα να μοιραστώ με τους ανθρώπους στο εξωτερικό το πόσο αξιολάτρευτος λαός και ζεστοί και φιλόξενοι άνθρωποι είναι οι Έλληνες! Ευχάριστοι και δυνατοί παρά την κρίση των τελευταίων ετών που κυριαρχεί στη χώρα. Έμαθα από εσάς να μπορώ να χαμογελάω και να συνεχίζω να έχω ελπίδα για ένα καλύτερο μέλλον.
Αισθάνομαι ευτυχής που πραγματοποίησα τα παιδικά μου όνειρα και ευχαριστώ τον Ολυμπιακό που μου έδωσε αυτή την ευκαιρία.
Κάθε φορά που φορούσα τη φανέλα μας το έκανα με υπερηφάνεια, εκπροσωπώντας κάθε φίλαθλό μας, ο οποίος έχει τον Ολυμπιακό στην καρδιά του!
Θέλω να ευχαριστήσω όλους όσοι συνεργάστηκαν μαζί μου, το ιατρικό επιτελείο καθώς και όλους όσοι εμπλέκονται με την καθημερινότητά των ποδοσφαιριστών στο Ρέντη και στον Πειραιά, για το ότι με στήριξαν και μου μετέδωσαν τη σωστή, θετική ενέργεια τα τελευταία 3 χρόνια.
Ευχαριστώ θερμά όλους τους συμπαίκτες μου και κάποιους ιδιαίτερα, όπως τον Αριέλ Ιμπαγάσα, τον Αβραάμ Παπαδόπουλο, τον Αντώνη Νικοπολίδη, τον Ραφίκ Τζιμπούρ, τον Νταβίδ Φουστέρ και πολλούς άλλους, με τους οποίους είχα τη χαρά να μοιραστώ αξέχαστες στιγμές!
Ευχαριστώ τους προπονητές, με τους οποίους συνεργάστηκα τα τελευταία τρία χρόνια και ειδικά τον κ. Ερνέστο Βαλβέρδε. Ευχαριστώ τους οπαδούς που μας στήριξαν αυτά τα χρόνια και ήταν η δύναμή μας για να φτάσουμε ψηλά!
Τέλος, θέλω να ευχαριστήσω τον άνθρωπο που με στήριξε περισσότερο, τον Πρόεδρο κ. Βαγγέλη Μαρινάκη. Από την πρώτη στιγμή με έκανε να νιώσω σημαντικό κομμάτι αυτής της ομάδας, της μεγάλης οικογένειας που λέγεται Ολυμπιακός. Ήξερε πώς να με πείσει, με στήριξε στις δύσκολες στιγμές και πάντα μου έδινε το κίνητρο να γίνομαι καλύτερος. Είναι σημαντικό για κάθε σύλλογο να έχει έναν ηγέτη που δίνει κίνητρο, ασφάλεια και ηρεμία στους ποδοσφαιριστές.
Ένα μεγάλο χαιρετισμό επίσης σε όλους τους φίλους, τους ανθρώπους που αγκάλιασαν την οικογένεια μου από την πρώτη στιγμή που βρεθήκαμε στην Ελλάδα, τους δασκάλους των παιδιών μου, που, όπως και εγώ, είναι οπαδοί του Ολυμπιακού.
Πάντα θα κρατώ τα χρώματά μας στην καρδιά μου.

Με εκτίμηση,

Φρανσουά Ζοσέ Μοδέστο

***************

Έτσι γράφουν οι αληθινοί γαύροι! αυτοί που καταλαβαίνουν σε ΠΟΙΑ ομάδα είχαν την τύχη να παίζουν.











1 σχόλιο:

ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΧΩΡΙΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ είπε...

Μα δεν χρειαζόταν να γράψει όλα αυτά για να καταλάβουμε ότι ήταν ένας παίκτης που έδινε τα πάντα για την ομάδα του. Δίχως πολλά λόγια, είτε έπαιζε είτε όχι, μακριά από δημόσιες σχέσεις, απέδειξε πως πρέπει να συμπεριφέρεται ένας επαγγελματίας ποδοσφαιριστής, που στηρίζεται αποκλειστικά στην ποδοσφαιρική του αξία.
Να'στε πάντα καλά κ.Μοντεστό>