9.1.12

Ο ΓΕΣΤΕ, ΛΕΕΙ...


Διαβάζω στο www,redplanet.gr

Ξένο σώμα θα πρέπει να θεωρείται για τον Ολυμπιακό ο Βάσκος μεσοεπιθετικός, Φρανθίσκο Γέστε.
Η εμφάνιση του 32χρονου στο Καυτανζόγλειο και τον αγώνα με την Δόξα Δράμας, ήταν το γεγονός που ξεχείλισε το... ποτήρι, στις σχέσεις του Ολυμπιακού με τον παίκτη.
Οι διοικούντες την ΠΑΕ προβληματισμένοι με τον έμπειρο μέσο, αναμένεται σύντομα να λύσουν το συμβόλαιο, μονοετούς διάρκειας, που είχαν υπογράψει μαζί του το καλοκαίρι του 2011.
Ο πρώην άσος της Μπιλμπάο, έπειτα από το πειθαρχικό παράπτωμα, στο οποίο είχε υποπέσει μετά την πρώτη αγωνιστική του Champions League με την Μαρσέιγ και την δίχως έγκριση, εγχείρηση που υποβλήθηκε στην πατρίδα του, ουδέποτε κατάφερε να προσφέρει τα αναμενόμενα.
Εξαίρεση αποτέλεσε η ασίστ του στην Μασσαλία, αλλά και η εμφάνιση του κόντρα στον Πιερικό για το Κύπελλο Ελλάδα. Αυτά, όμως, δεν αρκούν στους ανθρώπους του Ολυμπιακού, οι οποίοι περίμεναν πολύ περισσότερα, από έναν παίκτη του επιπέδου του Γέστε.
Έτσι, θα πρέπει να θεωρείται θέμα χρόνου, η ανακοίνωση του διαζυγίου ανάμεσα στον Ολυμπιακό και τον έμπειρο ποδοσφαιριστή.


************************


ΕΡΩΤΗΣΗ ΜΟΝΗ ΚΑΙ ΑΠΛΗ: Ποιός τον έφερε τον Γέστε;

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Να απολυθεί άμεσα ο βαλβέρδε και να επιστρέψει ο λεμονής.

Θεόδωρος Α.Πέππας είπε...

Η ερώτηση , Γιώργο, ορθή, αλλά λείπει ένα "και"! Ποιός έφερε και τον Γιέστε; Λαε, θυμήσου, τον Κοστάνσο!

Ανώνυμος είπε...

Κύριε καθηγητά μου, σας διαβάζω τακτικά, αλλά έλεος με αυτή την εμμονή σας με τον Βαλβέρδε! Δεν είπαμε ότι είναι ο καλύτερος προπονητής του κόσμου, αλλά είναι σαφώς Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ που είχαμε τα τελευταία χρόνια!

Αντώνης Περπέρης είπε...

Γιώργο μου πρώτα να πούμε καλή χρονιά και μετά να σχολιάσω ότι δεν πρέπει να χάνουμε και την ψυχραιμία μας για το Χ με την Δόξα.Ύστερα πρέπει να σκεφθούμε και αυτούς που το έπαιξαν Χ στο στοίχημα,πρέπει να οικονόμησαν λέω εγώ τώρα.

Γιωργος Κεντρωτης είπε...

@ Ανώνυμος: Αι, όχι, καλέ μου φίλε και σύγγαυρε. Αφού το θέτεις έτσι, θα σου πω ότι δεν είναι ο Βαλβέρδε "σαφώς Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ που είχαμε τα τελευταία χρόνια"! Ούτε τα παπούτσια του Τάκη Λεμονή δεν φτάνει για να δέσει. Και σε πληροφορώ ότι προσωπικά δεν έχω καμμία εμμονή με τον Βαλβέρδε - που, και να είχα, μικρό θα ήταν το κακό, μιας και εγώ μια γνώμη λέω και δεν επηρεάζω κανέναν. Αντίθετα εμμονές έχει ο σενιόρ Βαλβέρδε. Αφήνω απ' έξω αυτούς που "έδιωξε", και λέω μόνο αυτούς που μας φόρτωσε: Όσκαρ, Ουρτάδο, Γέστε, Μαρκάνο και για ένα μήνα τον Μίκελ Αλόνσο. Για τον τελευταίο, μάλιστα, θα σου θυμίσω ότι προσπαθούσε να μας πείσει πως είναι ποδοσφαιριστής λόγω συγγενείας με τον Τσάβι Αλόνσο. Εδώ, καλέ μου φίλε και σύγγαυρε, κολλάει το "έλεος" που μου λες. Το ότι διαφωνούμε δεν σημαίνει, πάντως, ότι χαλάμε τις καρδιές μας. Μακάρι να κάνω λάθος εγώ και να δικαιωθείτε όλοι οι διαφωνούντες μαζί μου. Τότε να είσαι σίγουρος ότι θα πετάξω απ' τη χαρά μου. Να είσαι καλά και Καλή χρονιά.

Γιωργος Κεντρωτης είπε...

@ Αντώνης Περπέρης: Καλή Χρονιά, φίλτατε Αντώνη. Αλλά μη με βάζεις να σκέφτομαι (και) τέτοια, να χαρείς.