16.10.11

ΤΡΑΓΟΥΔΑ Η ΣΟΦΙΑ ΒΕΜΠΟ


Ανάρτησή μου στο γιουτιούμπ

ΤΡΑΓΟΥΔΑ Η ΣΟΦΙΑ ΒΕΜΠΟ


ΚΑΤΙ ΜΕ ΤΡΑΒΑ ΚΟΝΤΑ ΣΟΥ


Για σε τραγούδια ερωτικά
λέω τις νύχτες μυστικά
με μια χαβάγια
με μιαν αρμόνικα τρελή
μ' ένα τσιγγάνικο βιολί
σου κάνω μάγια

Αν μάθω πως άλλον αγαπάς
όσο μακριά μου κι αν θα πας,
θα σ' έχω άχτι
από μιά ψεύτρα σου ματιά
έπεσα μέσα στη φωτιά
κι έγινα στάχτη

Κάτι με τραβά κοντά σου
μα δεν ξέρω τι
λαχταρώ τον έρωτα σου
πες μου το γιατί

Όρκο παίρνω στ' όνομα σου,
πίνω και μεθώ
κάτι με τραβά κοντά σου
όπου κι αν βρεθώ

Σ’ αυτή τη σφαίρα που γυρνά
ο χρόνος πίκρες μας κερνά
αν θέλεις σκέψου
πάψε τα λόγια τα πολλά
άσε τα σκέρτσα τα τρελά
και συμμαζέψου

Προτού κι εγώ σε βαρεθώ
έλα με βήμα πιο γοργό
έλα κοντά μου
έλα στης νύχτας τη σιγή
να μου γιατρέψεις μια πληγή
απ’ την καρδιά μου



Στίχοι: Αιμίλιος Σαββίδης.
Μουσική: Μιχάλης Σουγιούλ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: