20.3.11

ΤΡΑΓΟΥΔΑΕΙ Ο ΓΑΥΡΟΣ ΣΤΡΑΤΟΣ ΠΑΓΙΟΥΜΤΖΗΣ



Αφιερωμένο στον Γερόγαυρο - μόλις το έφτιαξα και το ανέβασα στο γιουτιούμπ.

ΤΡΑΓΟΥΔΑΕΙ Ο ΣΤΡΑΤΟΣ ΠΑΓΙΟΥΜΤΖΗΣ


ΜΑΝΑΒΑΚΙ ΣΤΙΣ ΓΕΙΤΟΝΙΕΣ


Σαν βγαίνω με το γαϊδουράκι
και μες στους δρόμους τραγουδώ,
μου λένε οι δούλες: «Μαναβάκι
κόπιασε λίγο κι από δώ!»

Μια ωραία μου ζητά σταφύλια
ολόγλυκα μισή οκά·
της λέω: «Κι απ' τα δυό σου χείλια
εγώ έχω ακόμα πιο γλυκά.»

Μια άλλη αγκινάρα θέλει
με φυλλαράκια τρυφερά·
της λέω: «Έχω, μή σε μέλει,
σαν την καρδούλα σου κυρά.»

«Μανάβη», δυο γριές μου λένε
«κόκκινες έχεις πιπεριές;»
«Είν' επικίνδυνες και καίνε
δεν κάνουνε για τις γριές!»


Στίχοι: Στράτος Παγιουμτζής.
Μουσική: Σπύρος Περιστέρης.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Στο ρεφραίν ακούγεται και ο Μάρκος Βαμβακάρης. - Το τραγούδι έχει πρόγονο: το ιταλικό τραγουδάκι Reginella campagnola του Eldo Di Lazzaro.

1 σχόλιο:

Γερόγαυρος είπε...

Ευχαριστώ για την αφιέρωση. !!!

Η τελευταία φωτό στο Βιντεάκι , ΟΛΑ τα λεφτά.
Και μιάς και ο Α @ αμίδης έχει στέρηση από αυτά (τα λεφτά), του την αφιερώνω, μαζί με ότι θα του δώσει η ομάδα μας .... σήμερα. !!!

Καλή Επιτυχία μου ευχόταν η Μάνα μου όταν έφευγα νεαρούλης από τα Σεπόλια για να κατέβω στο "Καραϊσκάκη" ,
Καλή Επιτυχία σας εύχομαι και εγώ Σήμερα. !!!