13.1.11

ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ - ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ 61-65




ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ - ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ 61-65

4 σχόλια:

Νίκος Δημήτριος Μάμαλος είπε...

Πάμε γερά. Τουλάχιστον φάνηκε οτι υπάρχει προπονητής επιτέλους στο μπάσκετ!!! Τι θα γίνει με αυτόν τον Δημήτρης Χατζηγεωργίου τον εκφωνητη; Τόσα χρόνια τον τρώμε στην μάπα να βαζελοπεριγράφει. Μόνο τα κλάματα δεν έβαζε όποτε έβαζε καλάθι η θρυλάρα. Στην Τουρκία θα μας στείλει αυτή η Ερτ, που εκεί απόκλειεται να έχουν τέτοιες περιγραφές.

Γιωργος Κεντρωτης είπε...

@ Νίκος Δημήτριος Μάμαλος: Εμένα μου τη σπάει ο εξυπνακισμός του τύπου. Χτες μάς αράδιασε εκατοντάδες άσχετα ονόματα παικτών που παίξανε σε όλες τις ομάδες του κόσμου! Μου ήρθε ναυτία.

Θεόδωρος Α.Πέππας είπε...

Θα έλεγα "νενικήκαμεν", αλλά [αμαρτία εξομολογουμένη...] έβλεπα την ...Λίβερπουλ που κέρδισε από την ...ανάποδη [ητοι εχασε!] την Μπλάκπουλ! Το μπάσκετ, και δη εις ..δέρβυα (πώς λέμε "το δάκρυ-τα δάκρυα"!) δεν προσφέρεται γιά ευαίσθητες ..καρδιές [ητοι ανω των 50 ετων-και 100 κιλών!] Γλύτωσα, πάντως, τον ...εκφωνητή! Αμα με τέτοια νίκη σας έμεινε τόσο ..τραυματικά, πάλι καλά που κερδίσαμε τουλάχιστον!

Γερόγαυρος είπε...

Καλημέρα σας.

Εκτός χρόνου η παρατήρησίς μου,αλλά επιβεβλημένη.

Γιατί δεν κάνετε ότι και εγώ.

Εικόνα στην Τιβί,και ήχο (αν θέλω)
από κάποιον σταθμό ραδιοφώνου που δεν μου σπάει τα νεύρα.

Προχθές στην περιγραφή του Man.United - Liverpool, ο ανεκδιήγητος κ.(!!!) Θεοφιλόπουλος,
μας βασάνιζε τα ώτα,με μαργαριτάρια.
Ένα από αυτά το εξής, περιγράφοντας κάποιον παίκτη.

"Έχει εξαιρετική τεχνική...κατάσταση. "
(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

Αυτό το κρατικό κανάλι, δεν πρόκειται να βάλει ποτέ μυαλό.?