30.9.10

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗΤΩΝ Θ.Κ.Ε. ΜΕ ΤΟΝ ΒΑΓΓΕΛΗ ΜΑΡΙΝΑΚΗ




Ανακοίνωση της ΠΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ:

Mην κόβετε το κέφι μας, ποτέ ξανά κλειστό το Καραϊσκάκη


Με πρωτοβουλία του κ. Βαγγέλη Μαρινάκη, πραγματοποιήθηκε σήμερα το απόγευμα στα γραφεία της Π.Α.Ε. ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ συνάντηση με εκπροσώπους της ομάδας των Θρησκευόμενων Κόκκινων Επιστημόνων. Στην συνάντηση παρέστησαν, εκτός του κ. Μαρινάκη από πλευράς ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ οι Σωκράτης Κομινάκης, Γιάννης Βρέντζος, Γιάννης Μώραλης, Γιάννης Γιαννόπουλος και από πλευράς των Θ.Κ.Ε. οι Γιάννης Δαλέζιος, Ηλίας Μπαζίνας, Βασίλης Καρδάσης, Χρήστος Πιππίνης, Τάκης Παττάς, Γιώργος Κεντρωτής, Παναγιώτης Μαχαίρας, Χρήστος Κίττας, Γιώργος Ρούσης και Θόδωρος Πέππας.

Στην συνάντηση συζητήθηκαν θέματα που απασχολούν ευρύτερα τον ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ με βασικότερο όλων την κοινή διαπίστωση ότι το ποδόσφαιρο είναι απόλαυση, είναι χαρά, κέφι και διασκέδαση και ως εκ τούτου θα πρέπει να αναληφθούν πρωτοβουλίες, προκειμένου να περιοριστούν φαινόμενα τα οποία στερούν από το σύνολο των φιλάθλων την παρουσία τους στο γήπεδο, συνδέοντας κακώς το ποδόσφαιρο με την λέξη βία.

Σαν πρώτη ενέργεια αποφασίστηκε, μετά από πρόταση του κ. Μαρινάκη, η προμήθεια από την Π.Α.Ε. ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ 15.000 βιβλίων, από την τελευταία έκδοση των Θ.Κ.Ε. με τίτλο «Οπαδική βία», τα οποία θα διατεθούν στους κατόχους εισιτηρίων διαρκείας.

Επίσης συμφωνήθηκε οι συναντήσεις αυτές να επαναλαμβάνονται σε τακτά χρονικά διαστήματα.

9 σχόλια:

Νίκος Δημήτριος Μάμαλος είπε...

Όλες οι αυθεντικές ολυμπιακές δυνάμεις ενωμένες.

Θεόδωρος Α.Πέππας είπε...

To 'πού" να τονιστεί! Πού, με τι όνομα! Πλατεία Ολυμπιακού-η πρωην Πλατεία Αλεξάνδρας

ΝΙΚΟΣ ΜΑΥΡΩΝΑΣ είπε...

Νομίζω ότι είναι μεγάλη μέρα για τους Θ.Κ.Ε και τον Ολυμπιακό γιατί
ο πρόεδρος εγκαινιάζει μια συνεργασία που μόνο καλά αποτελέσματα θα έχει.Αισθάνομαι
υπερήφανος που είμαι μέλος των
ΘΡΗΣΚΕΥΌΜΕΝΩΝ ΚΟΚΚΙΝΩΝ ΕΠΙΣΗΜΟΝΩΝ!
ΖΗΤΩ Ο ΘΡΥΛΟΣ ΜΑΣ!

Γερόγαυρος είπε...

Αγαπημένοι Κύριοι,χαιρετώ σας.

Δεν ξέρω πόσοι ακριβώς είναι αυτοί που δεν ΠΑΜΕ γήπεδο, λόγω της αιτίας για την οποία μαζευτήκατε στην (έστω πρώην) Πλατεία Αλεξάνδρας.

Εύχομαι όμως, η ενέργειά σας αυτή, με την διαφαινόμενη επιθυμία του κ.Μαρινάκη,ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ μας να γίνει ένας Σύγχρονος "Πολιτισμένος" Ευρωπαϊκός Σύλλογος, ΓΡΗΓΟΡΑ να υλοποιηθεί, και ο "ναός" να γεμίζει με αυτούς που αγαπάν πραγματικά τον ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ.

Από Μανάδες με τα παιδιά τους, έως παπούδες και γιαγιάδες,(και ίσως περισσότερο οι τελευταίοι,γιατί αυτοί είναι κομμάτι της ιστορίας του ΘΡΥΛΟΥ)

ΕΓΩ προσωπικά σας ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου,για αυτήν την πρωτοβουλία σας,ευχόμενος καλή και ταχεία επιτυχία. ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ.

ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ.

Φυρί-φυρί είπε...

Μπράβο στη νέα διοίκηση. Οι Θ.Κ.Ε. ξέρουμε οτι δεν έχουν ανάγκη απο μπράβο, γιατί το κίνητρο τους είναι η άδολη αγάπη για τον θρύλο. Εύχομαι το νέο αφεντικό να καταλάβει επιτέλους ποιους πρέπει να ακούει και σε ποιους να στηριχτεί αν θέλει πραγματικά μια ποιοτική στροφή συνολικά. Οψόμεθα πεφωτισμένοι σύγγαυροι.

Ανώνυμος είπε...

Τον Κόκκαλη τον Εμπνευστή σας δεν είδα. Καινούργιο κοσκινάκι μου...
Ο θρύλος είναι ο λαός του και τα πιτσιρίκια που μεγαλώνουν με τις αφίσες του στο δωμάτιό τους και όχι ομάδες γύρω από τη διοίκηση, ακόμα κι αν έχουν τις καλύτερες προθέσεις.

Γιωργος Κεντρωτης είπε...

@ ΝΙΚΟΣ ΜΑΥΡΩΝΑΣ,ΓΕΡΟΓΑΥΡΟΣ, ΦΥΡΙ-ΦΥΡΙ: Συγγαυρικούς χαιρετισμούς. Εν αναμονή και ίδωμεν.

Γιωργος Κεντρωτης είπε...

@ Ανώνυμος: Μη φοβάσαι, φίλε. Ούτε με τα κόκκαλα του Κόκκαλη θα σε ταίσουμε, ούτε με τα κρέατα του Μαρινάκη. Τί και ποιός είναι ο Ολυμπιακός δεν επιτρέπω σε κανέναν να μου το πει. Γιατί εγώ τον έχω πληρώσει (και όχι μόνο με χρήματα) τον Ολυμπιακό. Κομμένα, λοιπόν, τα μαθήματα, γιατί δεν σε παίρνει. Και δεν σου επιτρέπω να κρίνεις τις προθέσεις μου. Γούστο μου είναι να είναι καλές. Γούστο μου είναι να είναι κακές. Γούστο μου είναι να είναι οι προθέσεις μου ό,τι γουστάρω. Σιγά μην αρχίσω να δίνω και λογαριασμό. Ούτε σε ολυμπιακούς, να εξηγούμαστε. Το ότι είσαι ολυμπιακός, δεν σημαίνει ότι έχεις αυτομάτως το δικαίωμα να σχολιάζεις τί κάνω και δεν κάνω. Σχολίασα εγώ ποτέ τί κάνεις και δεν κάνεις εσύ; Όχι! Αυτό, λοιπόν, να κάνεις κι εσύ, σύγγαυρε. Να μην ανακατεύεσαι σε ξένες υποθέσεις και μάλιστα με ύφος απαξιωτικό.

Hades είπε...

Χαιρετίζω εγκάρδια την όλη κίνηση.
Ελπίζω να του τα χώσατε και λίγο, δεν κάνει κακό.
Επίσης, χάρηκα στο άκουσμα της είδησης που αφορά το βιβλίο. Το έχω πάρει από τις πρώτες μέρες της κυκλοφορίας του και το βρήκα εξαρχής εξαιρετικότατο (αν και είναι λίγο κουραστικό στο ιατρικόν σκέλος).

Παρεμπιπτόντως, μήπως χώσατε κανά γκάζι για τον Ερασιτέχνη;