21.7.10

ΓΕΙΑ ΣΟΥ, ΡΕ ΧΡΗΣΤΑΡΑ, ΓΑΥΡΕ!



Ο Χρήστος Πατσατζόγλου μίλησε στο ραδιοφωνικό σταθμό ΑΘΗΝΑ 9.84.

Σε ξάφνιασε η περσινή κακή πορεία του Ολυμπιακού;

Βέβαια, με ξάφνιασε. Δεν το περίμενα αυτό από τον Ολυμπιακό και δεν ήθελα, με τίποτα, να συμβεί. Δεν ήθελα, με τίποτα, να κάνει αυτή την πορεία. Δεν σας κρύβω ότι στενοχωρήθηκα με αυτή την περιπέτεια της πρώην ομάδας μου. Τί να λέμε; Με πείραξε πολύ. Ήμουν εννέα χρόνια παίκτης του, τον αγαπάω, νοιάζομαι για τον Ολυμπιακό. Η ομάδα αυτή είναι μέσα στο αίμα μου, είναι μέσα στην σκέψη μου, είναι μέσα στην ψυχή μου. Τι και αν έχω φύγει; Ποιος δεν ξαφνιάστηκε, βλέποντάς τον να κόβει το νήμα χωρίς τίτλο; Αν ήμουν στην ομάδα, θα έλεγα περισσότερα πράγματα για τους λόγους που πήγε άσχημα η περσινή χρονιά. Δυστυχώς δεν ήμουν κοντά τους, για να καταλάβω πολλά πράγματα. Δεν ξέρω τι έφταιξε. Δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω, από την στιγμή που δεν ήμουν εκεί. Το μόνο που μπορώ να πω -και το λέει κι όλος ο κόσμος- είναι ότι δεν ήταν πάνω από όλα ομάδα, δεν κατάφερε να γίνει ένα καλό σύνολο. Όπως τα προηγούμενα χρόνια που υπήρχαν πάρα πολύ καλοί ποδοσφαιριστές και μονάδες, αλλά είχαμε γίνει και μία πολύ καλή ομάδα, γι' αυτό κερδίζαμε τα παιχνίδια και παίρναμε τα πρωταθλήματα. Έφταιξαν σίγουρα οι πολλές αλλαγές προπονητών. Αυτό επηρέασε πάρα πολύ την ομάδα, γιατί ο κάθε προπονητής έχει τη δική του φιλοσοφία.
Έχει ο Παναθηναϊκός "το πάνω χέρι", τουλάχιστον για την έναρξη του νέου πρωταθλήματος, με την κατάκτηση του νταμπλ;

Δεν θα το έλεγα. Η περσινή χρονιά τελείωσε και ήταν εντελώς διαφορετική. Κατέκτησε κύπελλο και πρωτάθλημα ο Παναθηναϊκός. Η επιτυχία του αυτή δεν έχει να κάνει -κατά τη γνώμη μου- με τη φετινή χρονιά, που ξεκινάει σε λίγο καιρό. Οι κινήσεις που γίνονται στον Ολυμπιακό, είναι πάρα πολύ καλές. Μιλάμε πάντα για τις μονάδες. Έχουν γίνει πάρα πολύ καλές μεταγραφές. Το παν, όπως είπα και πριν, είναι να γίνει ομάδα. Το μόνο καλό του Παναθηναϊκού, είναι ότι η ομάδα παραμένει η ίδια και γι' αυτό έχει ένα μικρό προβάδισμα για την αρχή. Αυτό το δέσιμο θα τον βοηθήσει να έχει ένα καλύτερο ξεκίνημα από τον Ολυμπιακό. Πιστεύω, όμως, ότι ο Ολυμπιακός είναι πάρα πολύ μεγάλη ομάδα, η μεγαλύτερη στην Ελλάδα και σίγουρα θα βρει τον δρόμο του. Θα επιστρέψει στις επιτυχίες και θα ξαναδώσει χαρές στον κόσμο του. Είναι σίγουρο αυτό.

Πώς είδες την αλλαγή σελίδας στα διοικητικά της ομάδας;

Κοίτα, ο προηγούμενος πρόεδρος του Ολυμπιακού, ο κ. Κόκκαλης, έδωσε πάρα πολλά για την ομάδα. Έδωσε την ψυχή του. Κατέκτησε πάρα πολλούς τίτλους. Κάθε χρόνο έφερνε απίστευτους ποδοσφαιριστές στην Ελλάδα, που κανείς δεν φανταζόταν ότι θα τους βλέπαμε να αγωνίζονται στο ελληνικό πρωτάθλημα. Έδωσε πάρα πολύ χαρά στους φιλάθλους του Ολυμπιακού. Έκανε τα πάντα για την ομάδα. Πιστεύω ότι ήταν ένας πάρα πολύ πετυχημένος πρόεδρος και του αξίζουν πολλά συγχαρητήρια. Από εδώ και πέρα, δεν ξέρω τι θα κάνει ο κ. Μαρινάκης. Από ό,τι φαίνεται, οι πρώτες κινήσεις του είναι πάρα πολύ καλές. Όπως είπα και πριν, πρέπει να κάνουμε λίγη υπομονή μέχρι ο Ολυμπιακός να γίνει ομάδα και ένα καλό σύνολο. Δεν έχει σημασία ποιους ποδοσφαιριστές αγοράζει, ως μονάδες. Το παν είναι να δέσει η ομάδα, να γίνει ένα δυνατό σύνολο και να ξαναδώσει χαρά στον κόσμο της. Κάτι που πιστεύω ότι θα έρθει πάρα πολύ γρήγορα, αρκεί να κάνουμε λίγη υπομονή.
Πριν από λίγο καιρό ακούστηκαν σενάρια που σε ήθελαν να επιστρέφεις στα πάτρια εδάφη, φορώντας τη φανέλα του ΠΑΟΚ ή της ΑΕΚ. Με ποια από τις δύο ομάδες ήρθες πιο κοντά;

Κοίτα, είχα ειλικρινά ένα από τα ομορφότερα καλοκαίρια της ζωής μου, με τη συμμετοχή μου στο παγκόσμιο κύπελλο. Χάρηκα πάρα πολύ γι' αυτό. Κάναμε πάρα πολύ καλούς αγώνες. Το κλίμα στην Εθνική ομάδα ήταν εξαιρετικό. Είμαι πάρα πολύ καλά στην Κύπρο. Δεν έχω πρόβλημα ούτε με την ομάδα μου ούτε έχω κανένα λόγο να τα παρατήσω. Δεν έχω λόγους να φύγω. Αν ήθελα να μείνω στην Ελλάδα, δεν θα έφευγα από τον Ολυμπιακό. Έκανα πέρυσι την κίνηση να φύγω, πήρα μία μεγάλη απόφαση, ήρθα στην Κύπρο και στην Ομόνοια και είμαι πάρα πολύ καλά. Δεν έχω έρθει κοντά με καμία ελληνική ομάδα. Γράφτηκαν διάφορα πράγματα, κάτι που γίνεται κάθε καλοκαίρι για διάφορους ποδοσφαιριστές, χωρίς όμως να έχει γίνει τίποτα. Δεν έχω μιλήσει με κανέναν, ούτε έχει γίνει κάτι. Σου μιλάω ειλικρινά, δεν είμαι από τους ανθρώπους που κρύβουν πράγματα. Αυτά που διάβασες εσύ, τα έχω διαβάσει κι εγώ. Καμία σχέση. Δεν έχει γίνει καμία επαφή.

Παραμένουν, παρόλα αυτά, τα όνειρά σου ντυμένα στα ερυθρόλευκα;

Πιστεύω ότι όλοι όσοι έχουν παίξει στον Ολυμπιακό, ονειρεύονται ότι κάποια στιγμή θα επιστρέψουν. Γιατί εγώ να αποτελώ εξαίρεση; Όμως, ας μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας, είναι πολύ δύσκολο να γυρίσω στον Ολυμπιακό. Όποιος φεύγει από τον Ολυμπιακό, δύσκολα ξαναγυρνάει. Δεν είναι εύκολα τα πράγματα και πλέον δεν το πολυπιστεύω, γιατί μην ξεχνάμε ότι μεγαλώνουμε κιόλας. Μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας, από το να ονειρευόμαστε κάτι μέχρι να γίνει, υπάρχει μεγάλη διαφορά. Ο Ολυμπιακός είναι μία μεγάλη ομάδα, κοιτάζει μπροστά, όπως και οι ποδοσφαιριστές που φεύγουν από το σύλλογο. Εμένα, αυτό που με ενδιαφέρει είναι να παραμείνει μεγάλη ομάδα, γιατί τον αγαπάω, και να είναι καλά και οι ποδοσφαιριστές που φοράνε τη φανέλα του. Για μένα, αυτό είναι το παν. Εντάξει, εγώ από τη μεριά μου θα ήθελα να γυρίσω, αλλά το βλέπω πολύ δύσκολο. Το καταλαβαίνεις αυτό που σου λέω, για χίλιους δυο λόγους. Δεν θα με πείραζε να γυρίσω έχοντας κρεμάσει τα παπούτσια μου, όπως συμβαίνει και με άλλους πρώην συμπαίκτες μου αυτή την εποχή. Θα το ήθελα πάρα πολύ να ξαναβρεθώ εκεί, αλλά πιστεύω ότι είναι πάρα πολύ νωρίς να σκέφτομαι τέτοια πράγματα. Είμαι πολύ μικρός ακόμα. Υπάρχει χρόνος και ειλικρινά σου λέω ότι επειδή αγαπάω πολύ το ποδόσφαιρο, μου αρέσει πάρα πολύ να παίζω. Δεν το κάνω μόνο για τα χρήματα, το αγαπάω, γι' αυτό και θέλω να παίξω για πολλά χρόνια ακόμα. Είμαι μικρός για να σκέφτομαι τον επίλογο της ποδοσφαιρικής μου καριέρας, αλλά όταν έρθει εκείνη η στιγμή δεν θα έλεγα ποτέ όχι στον Ολυμπιακό. Αυτόν τον κόσμο του Ολυμπιακού δύσκολα μπορείς να τον βρεις αλλού, αυτό το κλίμα στο Καραϊσκάκη είναι μοναδικό, όπως και οι φίλαθλοι της ομάδας, όταν βρίσκονται κοντά της και φωνάζουν γι' αυτήν. Είναι απίστευτοι. Δίνουν φτερά στους ποδοσφαιριστές. Το έχω νιώσει αυτό. Όταν είναι κοντά οι φίλαθλοι, πόση δύναμη δίνουν στους παίκτες. Εύχομαι να συνεχίσουν να είναι κοντά τους, γιατί ο ποδοσφαιριστής μόνο αυτό θέλει. Να έχει τη βοήθειά τους τη δύσκολη στιγμή. Όταν πάνε όλα καλά και είναι καλά ο ποδοσφαιριστής, δεν χρειάζεται τη βοήθεια κανενός. Τέλος πάντων, η συζήτηση για τον Ολυμπιακό, όταν αρχίσει, δεν τελειώνει ποτέ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: