2.6.10

ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ -ΛΕΕΙ- ΘΕΜΑΤΑ


ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΕΡΝΕΣΤΟ ΒΑΛΒΕΡΔΕ

Μέσω αυτής της ανακοίνωσης θέλω να εκφράσω την άρνησή μου στην πρόταση του Ολυμπιακού να αναλάβω προπονητής της πρώτης του ομάδας.
Οι λόγοι της συγκεκριμένης άρνησης έχουν να κάνουν αποκλειστικά με προσωπικά θέματα που αποτρέπουν αυτή τη στιγμή τη μετακίνηση μου στην Ελλάδα.
Θέλω να εκφράσω τις πιο ειλικρινείς μου ευχαριστίες στον Ολυμπιακό και ειδικά στον πρόεδρό του, τον κ. Κόκκαλη, επειδή μου έδωσε την ευκαιρία να αναλάβω την εκτέλεση ενός αθλητικού πρότζεκτ που θα ικανοποιούσε οποιονδήποτε επαγγελματία. Η απόφαση αυτής της άρνησης μου προκαλεί αντικρουόμενα συναισθήματα εξαιτίας των ιδιαίτερων δεσμών που με ενώνουν με τον σύλλογο.
Επίσης θέλω να κάνω ιδιαίτερη αναφορά στον κόσμο του Ολυμπιακού και να αναγνωρίσω την αγάπη και την υποστήριξη που έλαβα όλο αυτό τον καιρό.
Ελπίζω και εύχομαι στο κοντινό μέλλον να μπορέσω να έχω την τιμή να επιστρέψω με έργα όλη αυτή την αγάπη και τη στοργή με την οποία με περιέβαλαν όλοι όσοι είναι στον Ολυμπιακό.

Ερνέστο Βαλβέρδε

********************

Ευτυχώς!...

Δεν υπάρχουν σχόλια: