24.6.09

ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΡΥΘΡΟΛΕΥΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ

8 σχόλια:

ΝΙΚΟΣ ΜΑΥΡΩΝΑΣ είπε...

Δεν είχες γεννηθεί ακόμα αρχαίε!

Γιωργος Κεντρωτης είπε...

@ Είπαμε ότι είμαι γέρος, αλλά όχι τόσο! Ούτε τόσο τζόβενο όσο εσύ... νιάνιαρο!...

Θεόδωρος Α.Πέππας είπε...

Σαν ...μεθαύριο είναι! Αλλά, Γιώργο, χασαμε!
26-6-1949 Λεωφόρος, 2-3 Τα δικα μας γκολ Αποστολόπουλος και Βασιλειάδης

Γιωργος Κεντρωτης είπε...

@ Θεόδωρος Α. Πέππας: Δηλαδή να την ξανακρεμάσω μεθαύριο ή να την κατεβάσω τελείως;...

Θεόδωρος Α.Πέππας είπε...

Μπα! εγω να δεις τι αναρτω σημερα, 25 από την ..ιστορία Ολα ιστορία ειναι Δεν ξεκρεμάμε τίποτα (ούτε και συ-εναν ..Ιούδα, ακόμα στο δεντρο τον εχεις αφησει, 30 χρόνια!) -"και απελθων ..υπέγραψε στους ..ετερους εταίρους" -οπου "εταιρος" ουχί το οικονομικόν, ούτε το μακεδονικόν...

Γιωργος Κεντρωτης είπε...

@ Θεόδωρος Α. Πέππας: Ναι γιατί είναι ο Ιούδας, και όχι ο οιοσδήποτε Φουφουτολέτος.

Ανώνυμος είπε...

φουφουτολέτος; Μη δούμε έναν παίκτη να ξέρει μπάλα, αμέσως να τον διώξουμε μην τυχόν και τον αγαπήσει ο κόσμος. Και μόλις τον διώξουμε απαραίτητη και η διαπόμπευση, αλλά αυτή είναι δουλειά του Τάκη και όχι δική σας κ. Καθηγητά.
Μακάρει να βρούμε καλύτερον αριστερά και θα καταπιω τη σφυρίχτρα μου, αλλά...
Και όχι επειδή εκεί που θα πάει θα ξεχάσει την μπάλα να αισθανθούμε και δικαιωμένοι. Στο θρύλο ήταν το αριστερό χαφ που μας ταίριαζε για την επόμενη δεκαετία.

Γιωργος Κεντρωτης είπε...

@ Ανώνυμος: Μπορεί να έχετε δίκιο, αγαπητέ μου φίλε. Αλλά μέλλει να αποδειχθειί, γιατί στον Θρύλο είδαμε μόνο κόλπα για το τσίρκο και όχι για το γήπεδο. Θα μου πείτε: "Με τον Βαλβέρδε προπονητή, και πολλά είδατε". Σε κάτι τέτοιο, επειδή είμαι καλοπροαίρετος, θα συμφωνήσω. Θα δείξει ο καιρός, αγαπητέ σύγγαυρε.

ΥΓ. Τα περί Τάκη τα παρακάμπτω. Τα θεωρώ φάουλ στο κέντρο τρου γηπέδου, που μπορεί να μη τα σφυρίξει ο διαιτητής και κανείς δεν θα διαμαρτυρηθεί. Χαίρε!