10.6.09

ΑΝΤΕ, Ν΄ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ ΚΙ ΕΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΑΚΙ



ΤΡΑΓΟΥΔΑΕΙ Ο ΘΑΝΑΣΗΣ ΓΚΑΪΦΥΛΙΑΣ


ΑΤΕΛΕΙΩΤΗ ΕΚΔΡΟΜΗ


Γαλάζια πεύκα τρέχουν στο μυαλό μου
σε τούτη την αξέχαστη εκδρομή,
τα σύνεργα σκουριάσαν στο γυλιό μου,
βαρέθηκα να είμαι στη γραμμή.
Στη γραμμή σαν στρατιώτες που πηγαίνουν
στον άλλο κόσμο, που γυρνούν και δεν πεθαίνουν.

Γυναίκες μαύρες κι είναι τρομαγμένες,
τσιγκέλι ο κόσμος δίχως ουρανό.
Στραγγίζει το κορμί μου στους μπαξέδες,
με γδέρνουν σαν μοσχάρι και πονώ.
Δεν είμ' εδώ γι' αυτούς που με ζητάνε
είναι κλειστό το μαγαζί και δεν πουλάμε.

Αράζουν οι χωριάτες στα βαγόνια
και τρώνε το κασέρι με ψωμί,
στα μάτια τους τα τρομαγμένα χρόνια,
χάρτινα χρόνια, χάρτινη ζωή.
Δεν είμαι 'γω αυτός που κυνηγάτε
λάθος η πόρτα και ο αριθμός μη με ρωτάτε.

Πικρός αέρας μέσα στη ζωή μου
παραμονεύει ο θάνατος κρυφά
μη μου χαλάς αυτή την εκδρομή μου
μη με γυρίζεις πίσω στα στενά.
Αυτά που θέλω να σου πω δεν τα θυμάσαι
κλείνεις τα μάτια, μα το ξέρω δεν κοιμάσαι.



Στίχοι: Μάνος Ελευθερίου.
Μουσική: Θανάσης Γκαϊφύλιας.

1 σχόλιο:

Φυρί-φυρί είπε...

Αγαπητέ Γεώργιε, με το καλό ξανασυναντιόμαστε. Επιστρέψαμε απο μιά υπέροχη πολυήμερη εκδρομή στην Μακεδονία ,(Αριδαία, Πόζαρ, Αετοχώρια κλπ). Και σαν καλός φίλος, μας υποδέχεσαι με την "εκδρομή" του αναχωρητή Γκαιφίλια. Δυστυχώς, οι φωτιές στη γειτονιά μας, μας προσγείωσαν ανώμαλα. Αλλά τα` χει αυτά ο τόπος μας. Εκεί που μας χαρίζει τις ομορφιές του, μας θυμίζει, έτσι για να μή ξεχνιόμαστε οτι συνυπάρχουμε με μερικά φασιστοειδή κοπρόσκυλα. Καλώς σε βρίσκουμε λοιπόν.