22.6.09

ΛΕΤΟ, ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΠΩΣ ΤΟ ΕΙΠΕΣ: "ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΦΕΥΓΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΟΚΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙΣ ΣΤΗ ΡΙΒΕΡ"


Στις 7 Ιουνίου έλεγε ο Σεμπαστιάν Λέτο σε συνέντευξη του στον "Πρωταθλητή":

Πριν από περίπου δύο εβδομάδες με ενημέρωσαν οι εκπρόσωποι μου ότι επικοινώνησε μαζί τους ο Παναθηναϊκός για μένα. Μου μετέφεραν ότι με θέλουν στην ομάδα τους και πως προσφέρουν πολλά χρήματα.
Χωρίς να το πολυσκεφτώ, τους είπα ότι δεν θέλω να πάω στον Παναθηναϊκό. Δεν γίνεται αυτό. Αγαπάω τον Ολυμπιακό και αν συνεχίσω στην Ελλάδα θα γίνει μόνο για χάρη του. Δεν υπάρχει άλλη ομάδα στην Ελλάδα για μένα πλην του Ολυμπιακού.
Πέρασα μια εξαιρετική χρόνια, κέρδισα τα πάντα δέθηκα με το σύλλογο και τους οπαδούς μας. Δεν θα μπορούσα να το κάνω πότε αυτό. Είναι σαν να φεύγεις από την Μπόκα και να πηγαίνεις στην Ρίβερ.
Το έχω πει δεκάδες φορές και το επαναλαμβάνω. Θέλω να μείνω στον Ολυμπιακό. Αυτό έχω πει στους μάνατζέρ μου. Αν δεν επιστρέψω στη Λίβερπουλ, κάτι που φαντάζει πολύ δύσκολο, θέλω να κάνω μεταγραφή στον Ολυμπιακό. Περιμένω να με ενημερώσουν για την εξέλιξη του θέματός μου. Μακάρι να πάνε όλα καλά και να τα βρει ο Ολυμπιακός με τη Λίβερπουλ για να συνεχίσω στην Ελλάδα.



Σήμερα φέρεται δηλώσας στο σάιτ του skysports:

Είμαι πολύ κοντά στον Παναθηναϊκό. Υπάρχουν διαπραγματεύσεις με τη Λίβερπουλ και ξέρω ότι οι δύο πλευρές είναι κοντά σε συμφωνία. Πιστεύω ότι οι πιθανότητες να παίξω στον ΠΑΟ είναι 90%", είπε ο Λέτο και κατέληξε. "Περίμενα όλες αυτές τις εβδομάδες να κάνει κάτι ο Ολυμπιακός, αλλά δεν έγινε τίποτα. Ήθελα να μείνω, αλλά αφού δεν με θέλουν, πρέπει να σκεφτώ το μέλλον μου.



Όντως, αγόρι μου: Είναι σαν να φεύγεις από την Μπόκα και να πηγαίνεις στην Ρίβερ.

2 σχόλια:

Θανος Πεππας είπε...

Καλα Λετο... Μας τα παν κι αλλοι που την... ειχαν πιο μεγαλη... (την ποδοσφαιρικη τεχνη).

Γιωργος Κεντρωτης είπε...

Εννοείς τον γίγαντα Μπόρχα;