14.1.09

ΕΡΥΘΡΟΛΕΥΚΑ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ


6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Γεια σου φίλε Γιώργο. Ωραίο θέμα
σήμερα ο Θόδωρος αλλά δεν μου το
κατεβάζει ολόκληρο το κομπιούτερ
μου ούτε μπορώ να κάνω σχόλια
Νίκος

Ανώνυμος είπε...

Μας έχει κάνει χατζατζάρηδες ο Κόκκαλης με τους μαφιόζους του κι εσύ σπρώχνεις τα πρωτοσέλιδα των λακέδων του. Ντροπή!

Θεόδωρος Α.Πέππας είπε...

Παει, το χάλασε το ..μηχάνημα ο αθεόφοβος! Υπομονή-έχω χαλάσει εγω υπολογιστές και υπολογιστές Μέχρι στην Αγγλία ειχε φτασει το ..μαστροχαλαστικό μου δαιμόνιο Κόντεψα να μπλοκαρω ολα τα αρχεια του νοσοκομίου του Νοττινγχαμ!

Γιωργος Κεντρωτης είπε...

@ Ανώνυμος χατζατζάρης: Πουλάκι μου πράσινο, έχεις σοβαρό -το καταλαβαίνω- πρόβλημα, διότι ο Κόκκαλης σου έχει κόψει τη χαρά. Έλα, όμως, που άμα δεν χαίρεσαι εσύ, χαιρόμαστε όλοι εμείς. Και μ᾽ αρέσει πολύ, να ξέρεις. Και πού ᾽σαι, τα ηθικολογικά "ντροπή" και τα τοιαύτα πήγαινε να τα πεις εκεί που περνάνε, γιατί εδώ δεν περνάνε! Για τον Κόκκαλη και για τον Ολυμπιακό Σύνδεσμο Φιλάθλων Πειραιώς μιλάω μόνο με ολυμπιακούς αποδεδειγμένους και μπαρουτοκαπνισμένους, όχι με ανώνυμους πρασινούληδες. Καλή χρονιά.

Γιωργος Κεντρωτης είπε...

@ Θεόδωρος Α, Πέππας: Τον περιμένω να πάμε για σουβλάκια. Θα σωθεί έτσι ο κυβερνοχώρος.

Ανώνυμος είπε...

Nikoς [θρυλοπιστός]πρός
Χατζατζάρη...
Γουστάρεις Σαλιαρέλη που μας
είχαν στις φάπες ε! κακό αγόρι!
ρε δεν γουστάρουμε ανιστόρητους
Γίνε Βύζας Μεγάρων...Σου πάει...