9.3.08

ΒΕΡΟΙΑ - ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ 0-1


Τρεις βαθμοί στο σακκούλι, σύγγαυροι, με γκολ του Χρήστου Πατσατζόγλου. Τίποτε άλλο. Κακό παιχνίδι εκ μέρους της ομάδας μας... απαίσιο θέαμα. Δεν έχω να πω τίποτε άλλο.
Ή μάλλον έχω: Σέρνεται η φήμη (από τα γνωστά τοις πάσι κέντρα της αντιολυμπιακής παραπληροφόρησης) ότι ο Κόκκαλης έχει διώξει... ήδη τον Λεμονή. Πολλοί "αθώοι" σύγγαυροι έχουν για άλλη μια φορά τσιμπήσει το δόλωμα. Σαν τους χάνους (για να πούμε την αλήθεια). Και περιμένουν (με χαρά μάλιστα - είναι τραγικό...) να εκδιωχθεί ο Λεμονής. Δεν αναρωτιούνται ποιός θα έλθει στη θέση του;
Εν τάξει, να εκδιωχθεί ο Λεμονής. Μπορεί να τον συμπαθώ, μπορεί (εγώ προσωπικά) να του έχω εμπιστοσύνη, αλλά αν είναι για το καλό της ομάδας μας να φύγει, ας φύγει ή ας εκδιωχθεί. Αν δηλαδή η διοίκηση του Ολυμπιακού προτίθεται να τον διώξει, ας τον διώξει. Είναι "πούστικο", όμως, να τρέχουν διάφορες φήμες και εσύ, κυρία Διοίκηση, να μην βγαίνεις επισήμως να στηρίξεις την -σημειωτέον- επιλογή σου. Εγώ όλα τα άλλα τα ακούω βερεσέ.
Έμαθα, λέει, ότι πήραμε τον Χίτσφελντ, με μια αστραπιαία κίνηση, όταν ο Λίππι αρνήθηκε να δεχθεί τη δελεαστική πρότασή μας να αναλάβει την ομάδα μας.

Καλή Σαρακοστή, σύγγαυροι, με την ευχή να μην πέσουμε στη... νηστεία!

9 σχόλια:

scorpios είπε...

ΓΙΩΡΓΟ ΚΑΛΑΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ....ΣΥΜΦΩΝΩ ΣΕ ΟΛΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ...ΝΑ ΣΑΙ ΚΑΛΑ,ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΒΡΑΔΥ.

Ανώνυμος είπε...

Τελικά και φέτος ο Ολυμπιακός παίζει την ίδια χάλια μπάλα που έπαιζε και πέρυσι τέτοια εποχή. Ποιός ο λόγος λοιπόν να κρατάει τον Λεμονή;

Γιωργος Κεντρωτης είπε...

@ scorpios: Χαίρε.

@ μιχάλης παν.: Κανένας λόγος δεν υπάρχει! Να του το πούνε μονάχα, να μην τον βασανίζουν (γιατί δεν του αξίζει αυτή η συμπεριφορά - και επ' αυτού δεν δέχομαι κουβέντα), και να φέρουν (ως επιχείρηση) όποιον προπονητή θέλουν για την ομάδα τους, που τυχαίνει να είναι εδώ και 50 χρόνια και δική μου ομάδα. Μόνο που -και σωστά πράττοντας- δεν θα με ρωτήσουν τη γνώμη μου. Κι αν είπα μια κουβέντα υπέρ του Τάκη Λεμονή, το έκανα γιατί δεν ξεχνώ ότι (εκτός από καλός επαγγελματίας) είναι ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ Γαύρος, και δεν μου αρέσει να χλευάζονται οι Γαύροι από τους διάφορους Τίποτες των media (και όχι μόνο). Διότι εκτός από τα πεκούνια υπάρχουν ακόμα και οι "αξίες". Α ναι, τυγχάνω πιστός πελάτης της επιχείρησης, πληρώνω τα εισιτήριά μου για να βλέπω τον Θρύλο, και είμαι μέλος του ερασιτεχνικού Ολυμπιακού. Πρόκειται για συνειδητές επιλογές. Έχω, λοιπόν, τουλάχιστον το δικαίωμα να εκφέρω μιαν απλή γνώμη για τους ανθρώπους που ήδη είναι στον Ολυμπιακό, και τους οποίους έχει φέρει η διοίκηση της επιχείρησης. Δεν διανοήθηκα ποτέ να πω ποιόν παίχτη ή προπονητή να φέρει - υπάρχει και ένα μέτρο...

Churchwarden είπε...

Έλεος-θα του το πούνε όταν αποφασίσουν. Για να μην υπάρχει επίσημη ανακοίνωση, παρά τη φημολογία, είναι ένδειξη ότι η φημολογία στέκει και ότι υπάρχει θέμα. Θέμα που, προφανώς, δεν έχει πάρει οριστική τροπή. Θέμα, πάντως, βασανισμού δεν τίθεται.

Στα λοιπά, συμφωνούμε κ. Κεντρωτή.

Ανώνυμος είπε...

Δεν αναφέρατε το ακυρωθέν τέρμα απο τον Μπελούτσι,για το οποίο δεν θα υπερθεματίσω.Βρίσκεται within the territory στο Champions Greek.Τυχαίνει ο Sir Takis να είναι και προσωπική συμπάθεια για προσωπικούς λόγους. Η συγκομιδή χτες ήταν καλή.Μεταξύ θεάματος και αποτελέσματος θα επιλέξω το δεύτερο.Όσο για τις φωνούλες μη λησμονείτε τους μεταμφιεσμένους γαύρους.Ο Τάκης πάλι έβγαλε τα κάστανα και αξίζει ένα ευχαριστώ τουλάχιστον.Ευτυχώς ο κόσμος του ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ δεν ξεχνάει.Από αύριο πέφτουν οι μάσκες,μπαίνει και η Σαρακοστή..Χρόνια πολλά!
ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΗ ΘΑ 'ΝΑΙ ΩΡΑΙΑ-ΘΑ 'ΝΑΙ ΩΡΑΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΥΠΑ ΣΤΟΝ ΠΕΡΑΙΑ
Δημήτρης

Γιωργος Κεντρωτης είπε...

@ Churchwarden: Συγγνώμη, φ΄λιτατε, αλλά δεν κατάλαβα πού (κατά τα λοιπά) συμφωνούμε!

@ ανώνυμος (Δημήτρης): Ο κόσμος του Ολυμπιακού δεν ξεχνά ποτέ αυτούς που του έχουν δώσει χαρές. Επευφημεί, αίφνης, τον Δημήτρη Μαυρογενίδη, αλλά δεν ξεχνά και τον Ηλία Πουρσανίδη. Έρχεται μετά από χρόνια ο Δημήτρης Περσίδης στη Ριζούπολη και γίνεται χαμός. Ανασαίνει ο Αναστόπουλος και ξεσηκώνεται το Καραϊσκάκη. Κάτι Μίχους, κάτι Γκώνιες, κάτι Σαργκάνηδες -θου, Κύριε φυλακήν τω στόματί μου- τους έχει σβήσει δια πάντός από τη μνήμη του. Πέρασαν και δεν κατάλαβαν ποτέ σε ποιά ομάδα έπαιξαν. Ο Τάκης Λεμονής έχει δώσει και ως ποδοσφαιριστής και ως προπονητής του Ολυμπιακού μεγάλες χαρές στον κόσμο του Θρύλου. Γι' αυτό και μόνο οι αφελείς τσιμπάνε στα δολώματα που πετάνε οι διάφοροι "αντικειμενικοί" και οι "σούπερ ολυμπιακάρες". Τον άθλιο Γεωργίου τον ενοχλούσε προ ετών ππου ο Λεμονής έτρεχε και πανηγύριζε μαζί με την εξέδρα των οπαδών μας. Ένα στάδιο ολόκληρο, όμως, που γωνάζει "Τάκη ψυχάρα, ολυμπιακάρα!" δεν κάνει ΠΟΤΕ λάθος.
Για το ακυρωθέν γκολ του Μπελούτσι δεν έγραψα τίποτα, καθότι δεν συνηθίζω να γράφω για αποφάσεις της διαιτησίας. Μία φορά το έχω κάνει - αν δεν απατώμαι. Σε χαιρετώ.

Churchwarden είπε...

Τα λοιπά-είναι προφανές νομίζω-είναι η άποψη περί Λεμονή και η θέληση να μείνει. Και μια που λέμε γαυροσώψυχα, στη μισή δική μου ζωή η ομάδα ντεταροπτοτασοφλιτοφτσενκοέπαιρνε τον πανταχόπουλο, και στην άλλη μισή ήταν πρόεδρος ο Σωκ. Αυτά.

Θεόδωρος Α.Πέππας είπε...

Η εγγραφή σου και η απάντηση στον Μιχάλη παν. με καλύπτουν απόλυτα Προσυπογράφω

lost είπε...

Θυμάμαι στην αρχή της χρονιάς την ανακοίνωση-στήριξη των «Επιστημόνων» υπέρ Λεμονη -- με την οποία είχα διαφωνήσει και από [τα λίγα μου σχόλια] εδώ [και ο Λεμονής έκλεισε στόματα -- και το δικό μου -- με ό,τι έκανε στην Ευρώπη και το Κύπελλο Ελλάδας]. Επειδή η συζήτηση περί Λεμονή και προπονητή μού φαίνεται ότι κάθε φορά γίνεται όχι μόνο σε λάθος χρόνο αλλά και με λάθος τρόπο σ' αυτή την ομάδα [μας], θα ήθελα μόνο να προσθέσω ότι το κρίσιμο εδώ δεν είναι να διαφωνούμε για το ποιος είναι καλύτερος προπονητής [παρά το καρφί του ποστ, εγώ το Λίπι ή τον Φέργκιουσον φυσικά θα ήθελα... αλλά αυτά μου έρχονται όταν έχω αϋπνίες], αλλά ίσως θα έπρεπε όλοι να δούμε πώς λειτουργεί ο Σωκράτης τόσα χρόνια -- ειδικά τα χρόνια της παντοκρατορίας του. Δικό του το μαγαζί, ό,τι θέλει κάνει. Σ' αυτό συμφωνώ απολύτως. Απ' την άλλη, όμως, αυτό το «ο σκοπός αγιάζει τα μέσα» δεν αντέχεται [βλ. και ένσταση κτλ.]. Στις αϋπνίες μου, ο δικός μου Ολυμπιακός παίζει στην Δ΄ Εθνική, με 30.000 διαρκείας στο Καραϊσκάκη και 100.000 γαύρους απ' έξω να φωνάζουν. Ο δικός μου Ολυμπιακός ανήκει στο λαό του...