24.1.08

ΑΛΛΑ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟΝ ΘΡΥΛΟ Ο ΓΑΥΡΟΣ ΤΑΣΟΣ ΠΑΝΤΟΣ


ΤΑΣΟΣ ΠΑΝΤΟΣ:

Θέλω να ευχαριστήσω τον Ολυμπιακό και ειδικά τον πρόεδρο της ομάδας, Σωκράτη Κόκκαλη. Ήταν ευχής έργο για μένα να ανανεώσω το συμβόλαιό μου με τον Ολυμπιακό. Αυτή η ομάδα έχει παρελθόν, παρόν και πολύ μέλλον. Και ειλικρινά είμαι πολύ ευτυχισμένος που θα μπορέσω να συνεισφέρω και ’γω στην προσπάθεια που θα γίνει για το μέλλον του Ολυμπιακού», δήλωσε ο Τάσος Πάντος, στη συνέντευξη που παραχώρησε στο συνδρομητικό κανάλι και συνέχισε: «Είχα από μικρός όνειρο να παίξω σε μια μεγάλη ομάδα κι όταν ήρθα στον Ολυμπιακό το όνειρό μου έγινε πραγματικότητα. Και ατομικά και ομαδικά έχω κατακτήσει πολλά με τον Ολυμπιακό. Στο ποδόσφαιρο δεν υπάρχουν μυστικά. Υπάρχει μόνο δουλειά. Εγώ δούλεψα και συνεχίζω να δουλεύω πολύ και οι προσπάθειές μου ανταμείβονται. Ο κόσμος με έχει βοηθήσει πάρα πολύ να παίξω και να καθιερωθώ στον Ολυμπιακό και θέλω να τον ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου. Φέτος είμαστε μέσα και στους τρεις στόχους μας και θεωρώ ότι η πορεία μας είναι άκρως επιτυχημένη. Και να μην ξεχνάμε ότι η ομάδα έχει κάνει φέτος μια νέα αρχή, τόσο στο διοικητικό όσο και στο αγωνιστικό επίπεδο. Στο πρωτάθλημα μπορεί να είμαστε ένα βαθμό πίσω, αλλά αν είμαστε αυτοί που πρέπει στη συνέχεια, πιστεύω ότι θα το πάρουμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: