8.12.07

ΜΙΑ ΕΞΗΓΗΣΗ


Αγαπητοί σύγγαυροι, που επισκέπτεσθε συχνά το ΕΡΥΘΡΟΛΕΥΚΟ ΜΕΤΕΡΙΖΙ, σας χρωστάω μια εξήγηση. Ένα γελοίο υποκείμενο -και λέω "ένα", γιατί αποκλείεται να είναι παραπάνω από ένα- έχει βρει τις τελευταίες μέρες ένα παιχνιδάκι: γράφει στη στήλη των σχολίων του ιστολογίου διάφορες αηδίες νομίζοντας ότι με πικάρει, με δουλεύει, με εκνευρίζει, με θυμώνει. Τίποτε από όλα αυτά δεν συμβαίνει. Απλώς αναγκάζομαι κάθε μέρα να αφιερώνω τρία δευτερόλεπτα (και ...ούτε!) για να σκουπίζω το εκράν του Η/Υ από τον καρπό της έντονης χειράντλησης του σπέρματος του εν λόγω γελοίου υποκειμένου. Πρόκειται δηλαδή περί κλασικής περιπτώσεως ΜΑΛΑΚΑ, αν μάλιστα δεν είναι και ο ΑΡΧΗΓΕΤΗΣ ΤΗΣ ΜΑΛΑΚΙΑΣ. Για κανενός μαλάκα το χούι, πάντως, δεν θα μπλοκάρω τη στήλη των σχολίων στο ιστολόγιό μου. Αυτό δα μου έλειπε!... Αν κανείς σας δει κανένα σχόλιό του -που υπογράφεται, φερ' ειπείν από τον "ανώνυμο" ή τον "τριαντάφυλλο αργυρούδη" ή κάποιον άλλον "συναφή"- και δεν έχω προλάβει να το πετάξω στο βόθρο, όπου μαζεύονται όλα τα κοπρολύμματα, μην μπει στον κόπο να του απαντήσει. Θα φροντίσω εγώ να πατήσω δύο πλήκτρα στο κλαβιέ και θα γίνει η δουλειά μας.
Άντε να πηγαίνουμε για το γήπεδο τώρα! Έχουμε αγώνα.
Και επειδή ίσως σας στενοχώρησα, χωρίς να το θέλω, σας ποστάρω έναν ωραίο πίνακα του Φραντίσεκ Κούπκα, για να φτιάξει η διάθεσή σας. Καλή νίκη!

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Είναι η τρίτη φορά που επισκέπτομαι το μπλογκ σας το οποίο ομολογουμένως το βρίσκω εξαιρετικό, αλλά αυτή τη φορά θα σας εκφράσω ένα παράπονο. Έχω μάθει και στον γιο μου που είναι 12 χρονών να το επισκέπτεται γιατί είναι βαμμένος ολυμπιακός. Δεν ξέρω τι διαφορές έχετε και με ποιους, αλλά διαβάζοντας σήμερα το κείμενό σας προβληματίστηκα. Δεν είμαι συντηρητικός, αλλά φοβάμαι όταν το δει ο μικρός ότι θα πρέπει να του δώσω κάποιες εξηγήσεις. Επειδή θα διαβάσει αυτό το σχόλιο μάλλον όταν ξυπνήσει θέλω να του ζητήσω συγνώμη και να του πω ότι η αγάπη για τον ολυμπιακό επιτρέπει και κάποιες παρεκτροπές που και που
Καλημέρα σας

Γιωργος Κεντρωτης είπε...

@ Αρτέμης παπαγγελόπουλος: Καλημέρα σας. Δεν κατάλαβα τί θέλετε να πείτε παραπονούμενος, αλλά δεν πειράζει. Μη μου εξηγήσετε. Αν "φταίω" που είστε παραπονούμενος,συγγνώμη. Και πάλι, καλημέρα.

Ανώνυμος είπε...

Αν και δεν θέλετε να σας εξηγήσω, είναι απλό. Αναφέρομαι στο λεξιλόγιό σας και στο ότι θα πρέπει να εξηγώ στον μικρό τι σημαίνουν λέξεις όπως αιδοιόμακτρον κλπ. Δεν πειράζει όμως κάποτε πρέπει να τα μάθει.

Γιωργος Κεντρωτης είπε...

@ αρτ. παπαγγελόπουλος: Να το προσέχετε το παιδί σας όχι από τις κακές κουβέντες, αλλά από τις κακές παρέες. Αν μου επιτρέπετε, αυτή είναι εμένα η γνώμη μου. Επειδή έχω κι εγώ παιδί, το έχω από νήπιο ήδη συμβουλεύσει να μαθαίνει πάντοτε τί σημαίνουν λέξεις όπως "αιδοιόμακτρον", αλλά να μην κάνει ποτέ παρέα με "αιδοιόμακτρα". Συμπάθιο, φίλτατε, αν (τυχόν) διαφωνούμε. Καλό βράδυ.