12.8.07

Η ΦΑΝΕΛΛΑ ΤΟΥ ΘΡΥΛΟΥ



Αγαπητοί σύγγαυροι,
η απουσία μου από το μπλογκ θα κρατήσει όλο τον Αύγουστο. Είπα, όμως, να γράψω δυό-τρία λόγια.

Γίνανε πολλά. Ήρθαν πολλοί - είναι ήδη γνωστό ποιοί. Έφυγαν πολλοί, αλλά στην ουσία έφυγε μόνο ένας - ο Νέρι. Με μεγάλη στενοχώρια, σχεδόν με πόνο, λέω ότι είναι καλύτερα, που έφυγε. Εκεί που πήγε, βέβαια, ας τα βγάλει πέρα μόνος του. Ο Ολυμπιακός είναι κερδισμένος από την "υπόθεση Καστίγιο" - ο Νέρι πρέπει να παλέψει πολύ για να έχει κέρδος από την ουκρανική του περιπέτεια.
Στην "υπόθεση Καστίγιο" ο Ολυμπιακός συμπεριφέρθηκε 100% ψυχρά επαγγελματικά. Ούτε γραμμάριο συναισθήματος. Στην "υπόθεση Καστίγιο" ο Καστίγιο (κυρίως δε το περιβάλλον του) φέρθηκε ψευδαισθηματικά και βλακωδώς - και οι βλακείες πληρώνονται πάντοτε ακριβά (ιδίως όταν ο "αντισυμβαλλόμενος" έχει αποφασίσει να συμπεριφερθεί επαγγελματικά). Κάποιος εξυπνάκιας θα έλεγε ότι η βλακεία του Καστίγιο πληρώθηκε όντως "ακριβά"...
Είναι κάτι παραπάνω από βέβαιο ότι τον Νέρι θα τον ξαναδούμε στα ερυθρόλευκα. Άμποτε - είναι δικό μας παιδί και γαύρος μέχρι το κόκκαλο. Θα έχει (μάλλον) μεγαλώσει ώς τότε και θα έχει μάθει. Κι αν δεν θα έχει μάθει, δεν χάθηκε και ο κόσμος: ο πρώτος ή ο τελευταίος ανόητος ποδοσφαιριστής θα είναι;... ΕΔΩ ΤΩΡΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΤΟΙΜΟΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΣΤΑ ΕΡΥΘΡΟΛΕΥΚΑ ΤΟΝ ... ΚΥΡΓΙΑΚΟ, ΚΑΙ ΝΑ ΦΩΝΑΞΟΥΜΕ "ΑΡΑΤΕ ΠΥΛΑΣ"! Στον Νέρι θα κλείσουμε την πόρτα;!

Επί τη ευκαιρία. Προβλέπω ότι ο Κυργιάκος σε λίγες μέρες θα φοράει τη φανέλλα του Μουράτη, του Σούλη, του Κοτρίδη, του Σιώκου, του Γκλέζου, του Νοβοσέλατς, του ..., του ..., του ... και τρελαίνομαι. Διαβάζω στον ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗ και στο ΦΩΣ ότι πολλές φορές στη ζωή η "επαγγελματική" φορά των πραγμάτων τα φέρνει έτσι τα πράγματα.
Καλοί μου ατζέντηδες του γνήσιου επαγγελματισμού, ξέρω κι εγώ τί είναι επαγγελματίας: είναι αυτός που μπορεί να πουλήσει και τη μάνα του ακόμη, και κατόπιν ν' αγοράσει όποια μάνα γουστάρει και να μου τη λανσάρει για μάνα του. Να την πάρει μεν, να μη μου λέει όμως παπάρες περί "επαγγελματισμού", ακριβώς διότι εγώ είμαι ερασιτέχνης. Και ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ σημαίνει αυτόν που κατέχει την "τέχνην του εράν", ήτοι "την τέχνη του να αγαπά". Γνωρίζω δε χιλιάδες "ερασιτέχνες" ολυμπιακούς. Όπως επίσης γνωρίζω και καμμιά τριανταριά "επαγγελματίες" ολυμπιακούς (τόσοι είναι όλοι κι όλοι), κοινώς "ολυμπιακάρες", που έχουν ήδη "λησμονήσει" ότι ο κύριος Κυργιάκος είχε ύπουλα και άνανδρα ασχημονήσει το 2004 κατά του Ζιοβάννι και έτσι, με τη βοήθεια και του αλήστου μνήμης εκείνου Δούρου, έχρίσθη πρωταθλητής.
Και μόνο που το γράφω, το χέρι μου τρέμει: δηλαδή ξεχνάμε τον κυργιάκειο τσογλανισμό και σβήνουμε την ζιοβάννεια προσφορά στον Θρύλο; Μετά τον Οκκά και τον Καφφέ (που είχαν ασχημονήσει κατά του Καρεμπέ, και που ούτε συγγνώμη δεν του ζήτησαν ποτέ), θα πάρουμε και τον Σωτήρη να μας σώσει;

ΠΟΣΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΑΝΤΙΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥΣ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΕΠΙ ΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΠΑΙΖΟΥΝ ΣΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΠΟΥ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΕΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΑΠΑΜΕ ΕΞ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΚΑΙ ΕΞ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΔΙΑΝΟΙΑΣ ΜΑΣ;!


Θα γράψω δυο-τρεις κουβέντες μέχρι την Τετάρτη και μετά πάλι από 1ης Σεπτεμβρίου.
Τα ξαναλέμε, σύγγαυροι.

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Το μέρος του κειμένου σας που αναφέρεται στον Κυριάκο είναι αντάξιο της ευφράδειας του κ. Μπαρμπή. Φυλάξτε Θερμοπύλας μην μπουν οι εχθροί και μαγαρίσουν τους Ολυμπιακοορθόόδοξους της θύρας 7 που ακόμα και σε φιλικό άλλων ομάδων μαχαίρωσαν φίλαθλο μόλις λίγες μέρες πριν.

Γιωργος Κεντρωτης είπε...

Όχι, καλέ μου φίλε. Αυτό είναι προσβλητικό: τί σχέση (επί της ουσίας) έχω εγώ με φασιστοειδή σαν το Μπαρμπή; Αυτό δεν το επιτρέπω σε κανέναν ούτε να το διανοηθεί. Όσο για την μπαρμποειδή ευφράδεια μου, αφήστε την! Η υφολογική σας ανάλυση (όποια και αν είναι) βαθμολογείται με πολύ κάτω από τη βάση - σας το λέω εξ επαγγέλματος (και χωρίς παρεξήγηση).
Αλήθεια, όμως, εκλεκτέ φίλε -μιας και είστε και ολυμπιακός-, πείτε μου: τις ολυμπιακές "Θερμοπύλες" θα βρεθεί κανείς να τις φυλάξει, να μη δούμε μπροστά μας (ή και "πίσω μας") τους πάσης φύσεως εφιάλτες να διαβαίνουν;
Όσο για τα της Θύρας 7 να πάτε, εκλεκτέ σύγγαυρε, να τα πείτε στους απολογητές της "πολιτικής" της Θύρας 7 - όχι σε εμένα. Είμαι, ξέρετε, ολυμπιακός πολύ προτού υπάρξει Θύρα 7 και διάφορες άλλες θύρες (στον Περαία και αλλαχού).
Και κάτι άλλο: όταν με το "καλό" έλθει ο υβριστής Κυργιάκος στο Θρύλο, εσείς να πάτε σε όποια θύρα του Καραϊσκάκη θέλετε και να υποστηρίξετε την ριζοσπαστική σας αναιρετικότητα και αμφισβήτηση της γαυρορθοδοξίας. Και για να δούμε τότε τί θα σας πουν (και) οι μη "φανατικοί" και οι "μη κολλημένοι" γαύροι.

Ανώνυμος είπε...

Κύριε καθηγητά,
πρώτα να σας ευχηθώ καλή συνέχεια των διακοπών σας. Μου έλειψε η παρέα σας, είναι η αλήθεια, αλλά οι διακοπές είναι διακοπές και κανείς δεν πρέπει να παίζει με "τα μπάνια του λαού."
Συμφωνώ απολύτως με όσα γράφετε για τον Καστίγιο και με τα περισσότερα από όσα λέτε για τον Κυριάκο. Αν είναι όμως να βοηθήσει την ομάδα, της οποίας η άμυνα πάλι παραπαίει, τότε ας έρθει. Θα μου πείτε τόσοι αμυντικοί υπάρχουν τον Κυριάκο θα πάρουμε. Συμφωνώ!!! Αλλά είπαμε. Επαγγελματισμός.

Ανώνυμος είπε...

Γιώργο καλώς ήλθες. δεν μου αρέσει, σημειολογικά, που το πρώτο σχόλιο ήταν αυτού του επιπέδου. ξέρω την βαθμολογική σου εμπειρία, αλλά οτιδήποτε άνω του μηδενός είναι πολύ όταν κάποιος είναι εκτός θέματος. Μιλάω επώνυμα, αλλά όταν συζητώ με κάποιον που δεν έχω ξαναδεί μπορεί να λαθέψω. περίεργο, αν έχει ξαναμπεί ο φίλος στην σελίδα, να μπερδέψει τόσο το υφος και το ηθος. Επί της ουσίας, συμφωνώ απόλυτα με όσα γράφεις, ειδικά γιά Ολυμπιακούς και "Ολυμπιακάρες". Στο θέμα Κυριάκου δεν θα ήθελα να τον δω, ακριβώς λόγω γενικού ήθους και αυτού που λες, όσο ντεμοντέ και παρωχημένο να ακουγεται κι απ τους δυό μας. Προτιμώ κάποιον άλλο που να αισθάνεται Ολυμπιακός ή να μάθει (και να εχει δείξει σημεία ότι θα μάθει) το ειδος της φανελας που φοράει Γιατί, ούτε ο Καρεμπέ ούτε ο Λοσάντα γεννήθηκαν Καμίνια, αλλά αντιληπτό τι εννοώ. Παράλληλα, δεν σημαίνει και ότι συμφωνώ οι μεταγραφές να γίνονται με την έγκριση της Θυρας 7. Απλά, δεν νομίζω ότι μιλάμε και γιά ποδοσφαιρικό μέγεθος τύπου Τερρυ ή Κανναβάρο ώστε να ισχύσει το ρηθέν υπό Τζακ Γουωρνερ (της Warner Bros) γιά τον Errol Flynn "και να μην ξαναδώ αυτό τον μπάσταρδο εδώ μέσα, εκτός αν μας είναι απολύτως απαραίτητος"

Γιωργος Κεντρωτης είπε...

@ Βαγγέλης: Αγαπητέ βαγγέλη, μπορεί να κάνω λάθος, αλλά στον Ολυμπιακό δεν θέλω αντιολυμπιακούς. Άλλο το να μην είσαι ολυμπιακός (νομιμότατο και καλωσόρισες στου Καραϊσκάκη, αγαπητέ Μιχάλη Κωνσταντίνου) και άλλο το να είσαι αντιολυμπιακός (νομιμότατο και αυτό, αλλά δεν σε γουστάρω στο σπίτι μου, κύριε Σωτήρη Κυργιάκο). Την ίδια γνώμη νομίζω ότιέχει και ο φίλτατος θόδωρος Πέππας.

@ θεόδωρος α. πέππας: Σ' ευχαριστώ, Θόδωρε. Θα τα ξαναπούμε, αν μου το επιτρέψει ο Η/Υ μου, που μου κάνει νερά.

@ ΟΛΟΙ: Μόλις διάβασα ότι η πυραυλοκίνητη Βαζέλα ήττήθηκε από τον Ατρόμητο Αθηνών. Στη δική μας ήττα από τον Πανιώνιο κάτι "αντικειμενικά" δημοσιογραφάκια τύπου Χελάκη, αφού εξέμεσαν ό,τι εξέμεσαν, ανακήρυξαν πρωταθλητή τον Πανιώνιο και εύχονταν κάποια στιγμή να του μοιάσει και ο Θρύλος. Κατόπιν των σημερινών εξελίξεων την πρωτοκαθεδρία του Πανιωνίου απειλεί ήδη η ομάδα του Περιστερίου.

Ο Λεμονής να φύγει, γιατί έχει την ομάδα αγύμναστη γράφει ακούραστα κάθε μέρα ο -που είναι και ολυμπιακός- Χριστόγλου. Με τον κ. Πεσέιρο τί θα γίνει, ωρέ αντικειμενικε γαύρε Μπάμπη;!