11.4.07

ΔΥΟ ΛΟΓΙΑ



Αγαπητοί σύγγαυροι, δεν είναι η πασχαλινή ραστώνη / βαρεμάρα που με έκανε να απουσιάσω τόσον καιρό από το "μετερίζι". Είναι άλλα, και είναι πολλά. Και είναι και λίγο-πολύ γνωστά. Για έ ν α , όμως, θα πρέπει κάποια στιγμή να μιλήσουμε ανοιχτά και στα ίσα. Όχι εσείς κι εγώ μεταξύ μας, και ατομικά ο καθένας μας, αλλά επισήμως η Διοίκηση. Να λάβει πρώτα θέση η Διοίκηση και ύστερα να συζητήσουμε τη θέση της όλοι εμείς, και δη με ήθος ολυμπιακό πώς επιθυμούμε να είναι ο Ολυμπιακός Σύνδεσμος Φιλάθλων Πειραιώς. Να λάβει κατόπιν το μήνυμα η Διοίκηση και να προβεί στα αναγκαία. Κανένας ολυμπιακός οπαδός δεν μας περισσεύει για να τον εξοστρακίσουμε από την ολυμπιακή πολιτεία μας, αλλά και κανενός μεμονωμένου ολυμπιακού οπαδού δεν είμαστε διατεθειμένοι να κάνουμε ή να ανεχθούμε τα ιδιαίτερα καπρίτσια. Αυτά για σήμερα. θα επανέλθω λίαν συντόμως.

13 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μεμονωμένοι οπαδοί συγαβρε; Μεμονωμένοι κατά εκατοντάδες; Μεμονωμένοι όταν συγροτούν ομάδες με αφεντικά που τους κάνουν ό,τι θέλουν; Μεμονωμένοι όταν έχουν την απόλυτη στήριξη από πάνω; Μεμονωμένοι με δικές τους σελίδες σε εφημερίδες; Με δικές τους εκπομπές; Με κύριο λόγο στις μεταγραφές;
Συγνώμη αλλά εγώ αισθάνομαι μεμονωμένος οπαδός που για να βρω ένα εισιτήριο ο Τάκης και ο Αλέκος- μεμονωμένοι κι αυτοί - προτρέπουν να γραφτώ σε κάποιο σύνδεσμο. Για να μου δίνει εντολές και να θέλει να με κ... οπαδοποιήσει κάθε κωλόπαιδο που χρησιμοποιεί τα μέλη για άνομους σκοπούς ( από βαποράκια μέχρι...)
Αυτή είναι η αλήθεια σύγαβρε

Γιωργος Κεντρωτης είπε...

@ μεμονωμένος οπαδός: Με ποιό σημείο του κειμένου μου διαφωνείς, αγαπητέ σύγγαυρε, ειλικρινώς δεν το κατάλαβα. Έστω - αυτές οι "εκατοντάδες", που λες, είναι άραγε περισσότεροι από εμάς, που είμαστε χιλιάδες; Όντως είναι "μεμονωμένοι" αυτές οι "εκατοντάδες" εν συγκρίσει προς τις χιλιάδες. Προσωπικώς, για να πάω στο γήπεδο (και πάω πολύ συχνά, ταξιδεύοντας από την Κέρκυρα στον Πειραιά) αγοράζω εισιτήριο μόνος μου, όπως αγοράζω εισιτήριο και στον γιό μου (καμμιά φορά, μάλιστα, και σε καναδυό φιλαράκια του), χωρίς να είμαι μέλος κανενός συνδέσμου και χωρίς -εννοείται- να προμηθεύομαι τα εισιτήριά μου από συνδέσμους (με καπέλλα στην τιμή τους ή άνευ...). Μόνος μου τα παίρνω, σύγγαυρε! Κι αν δεν βρώ, αί, δεν χάθηκε δα και ο κόσμος. Είτε από την τηλεόραση είτε από τα ερτζιανά θα παρακολουθήσω τον Θρύλο. Είμαι μέλος του ΟΣΦΠ -και είμαι υπερήφανος γι' αυτό- και δεν έχω αγοράσει εισιτήριο διαρκείας (παρόλο που θα μπορούσα και λόγω της ιδιότητας του μέλους και λόγω του ότι δεν μου λείπουν τα χρήματα για να αγοράσω ένα εισιτήριο διαρκείας). Δεν το έχω αγοράσει για λόγους αποκλειστικώς ιδεολογικούς. Δεν θέλω να έχω τίποτα από τον Θρύλο και μέσα στον Θρύλο "καπαρωμένο" για πάρτη μου. Όντας μέλος του ΟΣΦΠ δεν είμαι / αισθάνομαι "κοπαδοποιημένος". Αντιθέτως αποτελεί για μένα τίτλο τιμής. Φταίει αποκλειστικά ο επίσημος ΟΣΦΠ, που αυτό δεν έχει καταστεί συνείδηση όλων των Γαύρων. Και βεβαίως κανένας δεν με χρησιμοποίησε ποτέ για κανέναν σκοπό του. Γνωρίζω δε χιλιάδες Γαύρους σαν εμένα (και σαν εσένα), που κανένας δεν μας έχει χρησιμοποιήσει, ακριβώς διότι δεν είμαστε "χρησιμοποιήσιμοι". Δεν πιανόμαστε, φίλε σύγγαυρε! Και βεβαίως, επίσης, κανένα "μεμονωμένο" "κωλόπαιδο" δεν μπορεί να μου "περάσει γραμμή" τί θα πιστεύω / λέω και τί δεν θα πιστεύω / λέω στην κερκίδα ή στο δρόμο ή στην παρέα μου. Ούτε ασφαλώς κανένας "πρόεδρος" ούτε και καμμία φυλλάδα έχει τη δύναμη να μου κάνει κάτι τέτοιο. Διαβάζω καθημερινώς τον φιλολυμπιακό τύπο (κατά βάση) για να ξέρω και τί λέμε ως ΟΣΦΠ και από τί πρέπει να φυλαγόμαστε ως ΟΣΦΠ μέσα από τον ΟΣΦΠ. Τον διαβάζω τον φιλολουμπιακό τύπο - δεν χαύω ό,τι μου γράφουνε εκεί μέσα. Είναι, εξ άλλου, τόσο ετερόκλητα τα κείμενα που δημοσιεύονται!... Γιατί σ' τα γράφω όλα αυτά;: Γιατί κατά βάση συμφωνούμε. Και κάτι τελευταίο, αλλά σημαντικό, στο οποίο θα αφιερώσω αύριο ή μεθαύριο ένα ποστάκι: Δεν φταίει ο ΟΣΦΠ για το μακελλειό που έγινε. Το μακελλειό το διέπραξαν εγκληματίες, που (κανονικά) δεν ανήκουν στον Ολυμπιακό Σύνδεσμο Φιλάθλων Πειραιώς. Αν αποδειχθεί ποιοί είναι και ότι όντως αυτοί σκότωσαν τον οπαδό του ΠΑΟ, πρέπει να εφαρμοσθεί ο νόμος: θανατική ποινή ή ισόβια κάθειρξη - όποια, τέλος πάντων, ποινή καταγνωσθεί από το αρμόδιο δικαστήριο. Σιγά, φίλε μου, που θα αισθανθώ την ανάγκη ή την πίεση εγώ να υποστηρίξω εγκληματίες! Δεν θα κουραστώ, όμως, να φωνάζω και να ντελαλάω ότι γιά το έγκλημα, που έτελέσθη, δεν φταίει ο ΟΣΦΠ. Εσύ κι εγώ και χιλιάδες άλλοι σύγγαυροι είμαστε ο Ολυμπιακός, φίλε σύγγαυρε. Αι, δεν είμαστε εγκληματίες! Νά'σαι καλά, και σε ευχαριστώ πολύ που μου έγραψες. Θα επανέλθω, όπως προείπα, στο θέμα με ιδιαίτερο ποστάκι.

Ανώνυμος είπε...

Έχετε περάσει απο ΚΝΕ;

Γιωργος Κεντρωτης είπε...

@ ανώνυμο: Όχι, αγαπητέ φίλε, δεν έχω περάσει από ΚΝΕ. Εσείς;

Αν "είμαι" κάτι (49 χρονών σήμερα) είμαι μόνο Ολυμπιακός. Εσείς;

Όπως βλέπετε, όχι μόνο απαντώ σε όλες τις ερωτήσεις, αλλά προλαμβάνω και μερικές.

Ανώνυμος είπε...

Δε διαφωνώ, συγαβρε, επισημαίνω. Μπορεί οι χιλιάδες να είναι περισσότεροι από τις εκατοντάδες, αλλά οι εκατοντάδες είναι οργανωμένοι και οι χιλιάδες μεμονωμένοι. Και η διοίκηση μιλάει με τους οργανωμένους, τους επώνυμους και όχι με τους χιλιάδες τους ανώνυμους. Οι οργανωμένοι έχουν εκπρόσωπο στο ΔΣ και όχι εμείς οι χιλιάδες οι αγνοί φίλαθλοι. Τη γνώμη των οργανωμένων ακούει ο πρόεδρος και όχι τον παλμό των χιλιάδων μεμονωμένων. Και όποτε ακούσει τη γνώμη των δεύτερων αυτή θα έχει υπαγορευτεί και διαμορφωθεί κατάλληλα από τους οργανωμένους και το δίκτυο των επωνμύμων που τη διοχετεύουν στο ευρύ φιλοολυμπιακό κοινό από τους συνδέσμους και τον "φιλοολυμπιακό"τύπο.
Μόνο που ο φιλοολυμπιακός τύπος πάει στο ταμείο για να εισπράξει, ενώ εμείς για να τα ακουμπήσουμε.
Αυτοί οι οργανωμένοι με εκπομπές βαφτίζουν τις μη επενδύσεις της διοίκησης με φράσεις του τύπου "ο πρόεδρος ΘΑ βάλει βαθιά το χέρι στην τσέπη" Αυτούς έχει ανάγκη ο πρόεδρος ως μεσάζοντες για να αγνοεί ή να μεταστρέφει κατά το δοκούν τη γνώμη και την προδιάθεση των χιλιάδων οπαδών του Θρύλου. Και έχει βρεθεί τώρα στην επώδυνη θέση να κινδυνεύει η ομάδα να δει μέλος του ΔΣ της να του απαγγέλονται κατηγορίες καθοδηγητή των επεισοδίων.
Και μπορεί να είμαστε χιλιάδες οι μή χρησιμιποιήσιμοι, αλλά είναι απείρως περισσότεροι αυτοί που τσιμπάνε.
Για να δούμε πάλι τους φιλοολυμπιακούς. Θα επιβάλλουν άποψη για τον Κυριάκο και θα ξαναφάμε στη μάπα τον Ανατολάκη; Να σου πω τι θα γίνει σύγαβρε; Αν είναι φτηνός οι μεσάζοντες επώνυμοι και οι του τύπου θα μας πείσουν πόσο καλός επαγγελματίας είναι. Αν είναι ακριβός θα μας ξαναθυμίσουν πόσο απεχθής βάζελος είναι.
Άσπρη μέρα θα δούμε όταν ο πρόεδρος θα μας κοιτάξει στα μάτια και αποφασίσει να διαβάσει τα πραγματικά μας όνειρα για τον θρύλο και όχι όταν προσπαθεί να μας ρίξει στάχτη στα μάτια.
Και φυσικά δεν είμαστε εγκληματίες. Μαλάκες όμως είμαστε όταν δεχόμαστε για χάρη της ολυμπιακοφροσύνης να χαϊδεύουμε όσους έχουν έστω και ελάχιστη σχέση με εκείνους που στέλνουν τα παιδάκια να χτυπηθούν, γιατί ελέγχοντας στρατούς νομίζουν ότι ελέγχουν τον Ολυμπιακό.

Γιωργος Κεντρωτης είπε...

@ μεμονωμένος οπαδός: Επειδή βάζεις το μαχαίρι στο κόκκαλο και επειδή δεν διαφωνώ επί της ουσίας αυτών που γράφεις, θα ποστάρω το συντομότερο δυνατόν την απάντηση μου στην κύρια σελίδα. (Και λέω "λίαν συντόμως", γιατί η ανάρτηση θα είναι κατ' ανάγκην μακροσκελής, και αυτές τις μέρες τρέχω με κάτι δουλειές που δεν σηκώνουνε αναβολή.) Σε ευχαριστώ πολύ, εκλεκτέ σύγγαυρε, που με "προγκάρεις" να γράψω μερικά πράγματα για την -για μένα και για σένα και για χιλιάδες άλλους, έστω "μεμονωμένους"- "μεγάλη μας αγάπη": τον Ολυμπιακό. Καλημέρα.

Ανώνυμος είπε...

Έχετε φοιτήσει στη Νομική;

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ ανώνυμε και στη Νομική έχουμε φοιτήσει και στη θύρα 6 έχουμε φοιτήσει και στον Σωκράτη (όχι τον Κόκκαλη) όπως καλά ξέρεις έχουμε φοιτήσει, στην ΚΝΕ όπως ακόμα καλύτερα ξέρεις δεν έχουμε φοιτήσει (εκεί φυτούν)και τη πράσινη φανέλα έχουμε φ τήσει.
Τα υπόλοιπα στο αυριανόν τσίπουρον

Γιωργος Κεντρωτης είπε...

@ ανώνυμο: Ναι, στη Νομική έχω φοιτήσει. Και στο Νομικό Τμήμα και στο Πολιτικό Τμήμα. Αν είσουνα και εσύ εκεί, θά 'ξερες καλά ότι ουδέποτε είμουν στην ΚΝΕ (όχι ότιθα είταν κακό αυτό, αλλά δεν είμουν!) Είμουν στον Δημοκρατικό Αγώνα τρία χρόνια και στη Β΄Πανελλαδική δύο εβδομάδες. Για μετά μην τα ρωτάς! Δηλαδή, ρώτα, άμα θες, και θα λάβεις απαντήσεις. Ολυμπιακός είμαι 49 χρόνια και εννέα μήνες (στην κοιλιά της μάννας μου). Χαίρε, λοιπόν, ανώνυμο, από τον ευώνυμο.

Ανώνυμος είπε...

Με κάποιο Γιώργο Κ. είχατε κάποια σχέση;

Γιωργος Κεντρωτης είπε...

@ ανώνυμο: Τώρα, φίλε, αυτή η τελευταία σου ερώτηση (αν συνδυασθεί, μάλιστα, με τα προηγούμενα περί "ΚΝΕ") είναι ελαφρώς -και με το συμπάθιο, δηλαδή- "μαλακιούλα". Δεν νομίζεις; Πώς μπορεί (μιας και ρώτησες) να έγραφα στο "Ταμπλώ Εκτόνωσης" ως "Γιώργος Κ." και να είμουν και στην ΚΝΕ; Αλήθεια, όμως: γιατί ρωτάς ό,τι ρωτάς και όπως τα ρωτάς; Καθώς βλέπεις απαντώ, σου λέω την αλήθεια και δεν έχω τίποτα να κρύψω. Τί έχουν να κάνουν όλα αυτά με τον Ολυμπιακό; Α, ναι, μην το ξεχάσω: 35 πόντους - επίσης με το συμπάθιο!

Ανώνυμος είπε...

Τι εννοείτε τριανταπέντε πόντους ; Για το μπάσκετ μιλάτε ;

Γιωργος Κεντρωτης είπε...

@ ανώνυμο: Ναι...