16.3.07

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ




Αγαπητοί σύγγαυροι, περιμένουμε να πάρουμε τον τίτλο του πρωταθλητή στο ποδόσφαιρο και να περάσουμε στην οκτάδα της Ευρωλίγκας στο μπάσκετ. Όλα καλά θα πάνε. Περιμένουμε επίσης να πάρουμε πολλούς και ικανούς ποδοσφαιριστές, για να κάνουμε καλό ξεκίνημα του χρόνου σε όλα τα μέτωπα. Εν αναμονή, λοιπόν...

Για καμμιά δεκαριά μέρες θα είμαι σε μέρος όπου μάλλον δεν θα υπάρχει δυνατότητα διαδικτυακής επικοινωνίας. Γι' αυτό και το μπλογκ θα ηρεμήσει για λίγο. Αν, όμως, υπάρχει προσβάσιμο ίντερνετ εκεί που θα είμαι, εδώ είμαστε πάλι, ετοιμοπόλεμοι υπέρ του Ολυμπιακού Συνδέσμου Φιλάθλων Πειραιώς. Εύχομαι να τα ξαναπούμε σε τρεις μέρες και όχι σε δεκατρείς! Νά 'στε όλοι καλά. Και πόυ είσαστε;: το Καραϊσκάκη την Κυριακή γεμάτο! - με δικαιολογημένη τη δική μου απουσία...

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Είναι αλήθεια ότι πήραμε τον Ουαντούντου;
Έχω μπερδευτεί... να Γουστάρω ή να Γουστάβο;
Χαιρετίσματα στον Σίκοφ και τον Ντακόλ.

τουκιθεμπλομ είπε...

Εις οδον βαζέλων μη απελθητε και εις γήπεδον χανουμίων μη εισελθητε. Πορευεσθε δε μαλλον προς Πειραιώτας απολωλοτας οικου γαυριήλ. Πορευομενοι δε κηρυσσετε λεγοντες οτι ηγγικεν το πρωτάθλημα ημών.

Γιωργος Κεντρωτης είπε...

@ πούτιν: Επίδοξε πλανητάρχα, τί έκπληξις! Sorpresa, που λέμε κι εμείς οι ναπολιτάνοι. Κι επί τη ευκαιρία: : Ένα σίγμα, που μου περισσεύει, να το βάλω πριν ή μετά το ταυ; Ξέρω ότι γίνομαι χυδαίος (πότε-πότε ή πούτιν-πούτιν), αλλά καμμιά φορά κρίνεται αναγκαίο. Τα σεβάσματά μου, ως παλαιόθεν (αμετανόητος) και νυν φίλος της Άρκτου.

@ ΤΟΥΚΙΘΕΜΠΛΟΜ: Πάτερ, τί πάθαμε; Παρασκευή των Χαιρετισμών τήμερον και ψάλλετε;

τουκιθεμπλομ είπε...

Το καλεί η μέρα, τέκνον!
Ήταν μια καλή ευκαιρία να αποδείξω πως εκτός από επιστήμονας, εκτός από ερυθρόλευκος, είμαι και θρησκευόμενος!

Γιωργος Κεντρωτης είπε...

@ ΤΟΥΚΙΘΕΜΠΛΟΜ: Να σε γράψουμε τότε στο Σύνδεσμο! Το "Θρησκευόμενοι", ωστόσο, έχει να κάνει αποκλειστικά με τον Ολυμπιακό ως θρησκευτικό σύστημα. Κατά τα άλλα είμαστε ανεξίθρησκοι ως προς τις λοιπές ομολογίες. Χαίρε.

Ανώνυμος είπε...

Τα χαιρετίσματά μας στο όμορφο Ληξούρι ! Να μας ξανάρθετε !

Γιωργος Κεντρωτης είπε...

Αγαπητέ μου, με μπερδεύετε με τον κύριο Λασκαράτο. Εγώ είμαι τώρα στους Άγιους Δούλους. Ομοίως τα χαιρετίσματά μου, αλλά σε εσάς προσωπικώς.